Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp i Berlin?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er en iværksætter som er bosat i Berlin. 

Jeg arbejder som sagt med mit eget, men har brug for penge. Så jeg laver lige et jobopslag herinde. Jeg bor som sagt i Berlin og er kontakt med flere iværksættere hernede. 

Jeg er ved at sætte mig ind i den tyske iværksætter kultur, og den tyske mentalitet.

Det jeg kan tilbyde er: Er en lokal hjælp i Berlin. Hvis I har brug for noget lokalt research eller måske hjælp til at arrangere et møde med lokaler osv. 

Jeg er ganske billig og også gratis alt efter hvad i har brug for hjælp til. Jeg kan ikke hjælpe med boliger, men erhvervslokaler kan jeg hjælpe med at formidle kontakt og måske beskrive området og lokalets beskaffenhed og om prisniveauet er for højt, som det nogen gange bliver når man ringer fra Skandinavien.

Kontakt mig endelig hvis i har brug for hjælp!

Med venlig hilsen!

Jan Korgaard

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:49

Hej Jan,

Vi skal have oprettet et repraesentationskontor i Tyskland, enten Berlin eller Hamburg. Er det noget du kunne taenke dig at vaere behjaelpelig med?

Mvh.
Kasper

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:18

Hej Kasper,

Ja, det lyder spændende. Har tjekket jeres hjemmeside ud og det ser spændende ud. 

Jeg har brug lidt flere detaljer, som i sikkert også har brug for flere detaljer om mig.

Min mail: jk@poeticpeaceproductions.com, så kan vi slå over på en privat frekvens. :-)

Mvh,

Jan

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:42

Hej Jan,

Tak for din tilbagemelding.

Mail er i postkassen!

Mvh.
Kasper