Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til rengøringstilbud. Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvordan jeg kan skabe mere konstruktiv forbindelse til nye kunder?

Jeg smider reklamer om mit firma i private postkasser og hænger sedler op i supermarkeder, men jeg har meget svær ved at komme i kontakt med de mindre firmaer som jeg også gerne vil kunne arbejde for. Mit firma er et rengøringsfirma, hvor vi hjælper private hjem hvor begge voksne arbejder og derfor har behov for hjælp med rengøring. Vi har rengøring hos nogle få virksomheder med stor succes, men det er svært at få kontakt med nogle nye. Hvad skal jeg gøre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Inden vi taler markedsføring, kan du eventuelt smide jeres priser etc op?

Så du kan få feedback på dette og derefter kan vi tale markedsføring. 

Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 09:20

Vores timepriser for privat rengøring er 240kr. plus moms, men når vi er ude at give tilbud plejer vi istedet at aftale en fast pris. det  vil sige at vi rengører det som der bliver aftalt under tilbuddet, men vi står ikke og kigger på klokken og venter hvis der mangler f.eks. 10 minutter af den tid vi har afsat til stedet. det er en ordning som er til glæde for både vores kunder og os.

Vores erhvervspriser er lidt svævende. alt afhængig af hvad slags rengøring vi skal klare.

Men vi er cirka på 300kr. plus moms i timen. Vi er ikke dyrere end andre i regionen, tværtimod!

Vi oplever dog også nogle som presser priserne ned. Dem vil vi dog ikke konkurrere med da vi foretrækker at levere end ordenlig rengøring end at give en så billig pris at vi må skynde os for meget og derved ikke opfylder kundernes behov.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 16:36

Hej

Det er hårdt arbejde :-)

Tag telefonen ring rundt og præsenter dig - høfligt og venligt.

Lav et sricpt at tale efter - så du har noget godt at sige - indvindgsbehandling

Held og lykke

Bo

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)