Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man finder artikler på engelsk og oversætter dem direkte til dansk, er Google så klog at den kan se dette??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Jonas:

Ingen tvivl om at dine tekster bliver lavet af en robot.  Jeg ville aldrig benytte 100% automatiserede seo tjenester uanset om de virker eller ej.

Hvis du er tilfreds med resultatet kan jeg godt lave en robot til dig som gør præcis det samme. Så er der kun tale om en engangsudgift, og så kan du lave teksterne selv i fremtiden blot ved at trykke på en knap.

Ej, så er jeg heller ikke dummere ;-)

Det var nu på ingen måde for at fornærme dig, og hvis du pt betaler per artikel og er tilfreds med resultatet kunne det godt være at din egen artikel robot ville være atraktiv rent økonomisk. Som jeg også skriver er det dog på ingen måde noget som jeg kan anbefale, men jeg blander mig ikke i hvad andre folk render og laver.

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:32

Jeg vil hellere have fat i en rigtig god skribent :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Jonas:

Det syntes jeg lyder som en rigtig god ide. Du er velkommen til at kontakte mig hvis det en dag bliver aktuelt.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:45

Hej Jonas,

Jeg har god erfaring med anvende copyscape.com, til at tjekke mine tekster med. Koster kun et lille beløb for hver tjek, og så er du sikker på at der er tale om unikt tekst.

Håber du finder dig en god skribent :)

Mvh

Kristoffer

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:06

Skovlund:

Hej Jonas,

Jeg har god erfaring med anvende copyscape.com, til at tjekke mine tekster med. Koster kun et lille beløb for hver tjek, og så er du sikker på at der er tale om unikt tekst.

Håber du finder dig en god skribent :)

Mvh

Kristoffer

Hej Kristoffer

Jeg brugte copyscape i starten, men det eneste der rykker er at kopiere 32 ord (max) over i google og så foretage søgninger på den måde... Copyscape finder ikke noget i forhold til google er min erfaring...

Men ellers tak for hjælpen :)

/Jonas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:54

rudy:

Hvis man finder artikler på engelsk og oversætter dem direkte til dansk, er Google så klog at den kan se dette??

Det er ikke så længe siden jeg læste at de så småt var begyndt på det.

Så det er dumt bare at køre dem igennem Google Translate, og så smide dem ind. Hvis du gør det, så omskriv dem (der er også altid en masse fejl), og så omformuler nogle sætninger, og ret lidt i dem.

Så burde det var lidt mere sikkert. Men det bedste er altid 100 % unikt indhold, på tværs af alle sprog :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:43

Det var skam så lidt.

Held og lykke med "jagten" Paradise

Kristian Ole Rørbye

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:24

Jonas:

Det er en rigtig god ting at kigge efter en skribent med mange gode referencer, få ham til at levere nogle samples, så du kan vurderer ham, og gør ham klart at en artikel skal kunne klare copyscape

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:20

Casper Blom:

rudy:

Det er ikke så længe siden jeg læste at de så småt var begyndt på det.

Så det er dumt bare at køre dem igennem Google Translate, og så smide dem ind. Hvis du gør det, så omskriv dem (der er også altid en masse fejl), og så omformuler nogle sætninger, og ret lidt i dem.

Så burde det var lidt mere sikkert. Men det bedste er altid 100 % unikt indhold, på tværs af alle sprog :)

Yes ok, så siger vi tak for svaret Skype-CoolSmile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)