Hej Jeg overvejer at tilmelde endnu en profil herinde, da jeg er igang med at få en blog om privatøkonomi op at stå. Men hvilke fordele og ulemper er der ved det? Michael |
Hvad skulle formålet være?
Hej Jeg overvejer at tilmelde endnu en profil herinde, da jeg er igang med at få en blog om privatøkonomi op at stå. Men hvilke fordele og ulemper er der ved det? Michael |
At holde aktiviteterne adskilt. Jeg har bemærket, at mange har op til flere domæner og andet, de vil profilere sig med i deres signatur. Det er jo for så vidt godt nok at vise, at man har mange jern i ilden, men hvis ikke der er sammenhæng i aktiviteterne, synes jeg, at det ser rodet ud... Derfor spørgsmålet. Michael |
jeg ville aldrig oprette 2 konto grundet dette her jeg kan ikke se ret mange fordele kun vis spørger om noget ingen må vide hvem er man, med der ville jeg bruge en advokat , eller andre der rådgiver en. Vis vil snyde , give selv selv stjerner eller snakke godt om sit eget firma , der en går ind og snakker godt om en , med det er en selv, dette er de eneste fordele , med betragter det som snyd og tvivler på det er tilladt , derved tror du bare vil få en advarsel amino.dk , for jeg ved virkeligt ikke se hvad det skal bruges til og vis er muligt , håber jeg denne mulighed fjernes , hurtigste muligt. |
Det giver mening. Jeg synes det lyder som en udemærket ide. Ulempen kunne jo være at du skal holde styr på flere profiler. En anden ulempe er at det måske kan virke lidt utroværdigt på nogle. der er set flere eksempler herinde på at folk bruger 2 profiler til at fabrikere omtale fx Profil 1: Profil 2: Profil 2 igen: |
Jeres 2 svar ang. snyd kommer ikke bag på mig. Det er den klare ulempe ved det. Men hvis nogle ville komme fordelene, som kunne overbevise mig om det modsatte, ville jeg vælge et profilnavn, som tydeligt viste, at jeg har denne profil også. Jeg er sikker på, at det optræder herinde, og hvad skulle Amino have imod det? Michael |
Der er også andre grunde til at man kan have 2 profiler herinde. Hvis man er aktiv og lige skal spørge om noget som ikke må kunne forbindes med en selv, så er det godt at have en alternativ profil som er anonym. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels Som moderator ser du altså intet forkert i at have 2 profiler? Michael |
Intet sted står der i reglerne at du kun må have én profil. Så nej... jeg ser intet forkert i det. Men jeg ser det forkerte i det hvis man bruger dem til at give sig selv rosende kommentarer (så mener jeg mere at man har brug for professionel hjælp). |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Enig... jeg tygger lidt på det. Michael |