Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Facebook App til e-shops

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny Facebook App til e-shops
Så har Better-Web taget sig sammen og lavet en ny applikation til Facebook.

”Hvorfor ikke gøre det muligt for webshops, at få et mere socialt forhold til kunderne ved hjælp af produkter? Med en simpel løsning, kan eksisterende kunder nemt vende tilbage til Facebook siden og se de nyeste produkter, hvor førstegangsbesøgende kan få et godt indblik i hvilke produkter, samt hvilke priser der er tale om.”

Applikationen gør det meget simpelt muligt for webshop-ejere at fremvise deres produkter over Facebook. – Og fordi vi synes alle skal kunne være med, så er prisen lige nu kun 499,- for Gold-versionen.

Ikke nok med at du kan få en fremvisning af dine produkter. Du får også selv adgang til at designe og rode med indstillinger ved hjælp af Better-Webs login-system. På den måde kan alle få en unik fremvisning, hvilket betyder meget for webshops.

Dennis Olsen fra webshoppen www.smykker-online.dk har testet løsningen og udtaler:
”Vi fik en unik mulighed for at designe og planlægge vores produkter på vores Facebook side. Det er helt klart med til at forbedre vores besøgendes brugeroplevelser, og det kan give dem et indblik i hvad vores shop tilbyder. Normalt ville jeg betale flere tusinde for en sådan løsning, men her kan man få det fra kun 499 ekskl. Moms. – Det er ufatteligt billigt for en højere konvertering.”

Se applikationen live på
http://www.facebook.com/smykkeronline?v=app_152083921502134

Eller køb og læs mere om applikationen på
http://www.better-web.dk/social-media-marketing/app-produktvis.html

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:21

Det lyder godt nok godt. Er de 499,- et engangsbeløb eller noget du betaler per måned/år.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:38

Det er et engangsbeløb. Det er jo næsten ufatteligt til den pris ikke?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Fint koncept! 

Har i eventuelt nogle referencer til de optimere konverterings rater i har opnået hos én kunde? 

Stiller i eventuelt garanti for en minimum bedre x konverterings rate?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:43

Vi har lige lanceret det i dag, og vi planlægger at lave fremtidigt tracking for brugernes skyld.

Så på nuværende tidspunkt har jeg desværre ingenting til dig.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:05

Patrick Olsen:

Det er et engangsbeløb. Det er jo næsten ufatteligt til den pris ikke?

Jo det er dejligt.

Jeg så inde på jeres side at det kunne lade sig gøre at få HTML under og over produkterne. I princippet vil det jo være en mulig landingsside til min Facebook-Side, eller er det noget jeg har misforstået?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:34

Mr Kop:

I princippet vil det jo være en mulig landingsside til min Facebook-Side, eller er det noget jeg har misforstået?

Det er nemlig det der er en rigtig god idé at gøre.

Fordi man selv kan rode i HTML'en, kan man lave siden mere unik, og tilmed integrere billeder, vigtig info mv.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:01
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)