Hej, Jeg er ved at opstarte egen virksomhed og søger derfor en simpel måde at løse dette på: Adgang til kalender, kontakter samt imap fra flere PC'ere inkl. mobil/iphone. Simpel integration mellem kontakter og kalender, hvilket vil sige at kalender events automatisk kædes sammen med mine kontakter (inkl. notater). Jeg er i besiddelse af MS office. Hvad er en smart og gratis løsning på dette? Håber i kan hjælpe :-)
Mvh Michael
|
Hej Michael,
Hvis du leder efter en gratis løsning kan google være lige det du søger, du for både kalender, adresse bog, webmail med mulighed for imap som selvfølgelig også virker på din iphone. Du vil også have mulighed for at tilkoble dit eget domæne, så du slipper for at bruge @gmail.com på dine e-mail adresser.
Se mere om de enkelte løsninger her,
www.google.com/calendar
www.mail.google.com
Til sidst kan jeg også anbefale dropbox.com, her for du mulighed for at uploade alle dine dokumenter og efterfølgende se dem på din iphone eller hvilken som helst computer du nu engang har adgang til. Dropbox er gratis for de første 2GB, hvilket er rigeligt til små filer og dokumenter.
Håber det kunne bruges.