Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NUL iværksætterstøtte i Danmark!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt indlæg.

Min erfaring er. har man ikke selv en stor startkapital til at produktudvikle sin ide, så skal man bare stille og rolig glemme alt om sin ide.

 

Når GTS-institutterne kun kan hjælpe, men ikke skal/vil hjælpe, så falder det hele jo automatisk til jorden.

Som min Innovationsagent skrev efter at havde sendt en masse informationer: 

Jeg kan hjælpe med at finde frem til dem der sidder med den viden du skal bruge for at komme videre.

Jeg kan hjælpe med at søge støtte til fx videnkupon til at finansiere et evt. samarbejde, men det kræver at de pågældende personer / vidensinstitution ønsker at samarbejde.

 -       Jeg kan trække hesten til truget, men ikke får den til at drikke.

xxxxx
Forsknings- og Innovationskonsulent

Hilsen Peterplan

Tilmeldt 7. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt indlæg.

Min erfaring er. har man ikke selv en stor startkapital til at produktudvikle sin ide, så skal man bare stille og rolig glemme alt om sin ide.

 

Når GTS-institutterne kun kan hjælpe, men ikke skal/vil hjælpe, så falder det hele jo automatisk til jorden.

Som min Innovationsagent skrev efter at havde sendt en masse informationer om mit projekt til et GTS institut: 

Jeg kan hjælpe med at finde frem til dem der sidder med den viden du skal bruge for at komme videre.

Jeg kan hjælpe med at søge støtte til fx videnkupon til at finansiere et evt. samarbejde, men det kræver at de pågældende personer / vidensinstitution ønsker at samarbejde.

 -       Jeg kan trække hesten til truget, men ikke får den til at drikke.

xxxxx
Forsknings- og Innovationskonsulent

Hilsen

Keld Gade Andersen

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er en gammel debat, så skal vi ikke holde den lukket der - medmindre andre har noget nyt under solen.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)