Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forventningens glæde... YES

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kender du det? 

Man står på kanten til at starte et nyt projekt, en ny retning i livet og glæden, håbet og iværksætter genet spiller på max. 

Om 3 måneder er jeg endelig færdig uddannet, og startet min lille virksomhed med brandteknisk rådgivning, salg af bøger, kurser og en masse blog og artikel skrivning. Det er en fantastisk følelse og helt ærligt....det er fandme svært at vente.

For snart 12 måneder siden, havde jeg en times skype snak med Martin Thorborg. Det gjorte at jeg i dag ved præcis hvad jeg vil når min udd. er færdig og jeg ved præcis hvordan jeg skal nå derhen.

Men føj hvor er det svært at vente, men med familie, skole og sikkerhedseksperten.dk har jeg haft rigelig at se til og ofte for meget. Nu står jeg på kanten til kun at skulle FOKUSERE på en ting. NØØØJ det bliver fantastisk.

Nå jeg ville egentlig bare dele mine glæde og forventning med Jer, og jeg er helt sikker på at i kender den sprudlende fornemmelse man har i kroppen :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:46

Ja det klart man kender det :-)

De sidste 2 år, har jeg dårligt sat en fod forkert indenfor det jeg laver. Jeg fandt først ud af at jeg ville lave markedsføring , og at det var det jeg var god til og havde lyst til for ca 2 ½ år siden.

Siden da har jeg simpelthen haft så meget succes (efter min målestok). Men det bedste er at når jeg står op om morgenen kan jeg slet ikke vente med at komme i gang, fordi jeg elsker det jeg gør.

Jeg har nået nogle delmål, og nogle opgaver jeg har lavet, kunne jeg aldrig have drømt at jeg kunne få den chance.

Det er fedt med de unge der får succes, men at finde sit kald i så sen en alder, ja det er nærmest smukkere, i hvert fald for mig.

Ja jeg har den sprudlende fornemmelse i kroppen 90 % af tiden, 9 ud af 10 dage.

Ægte lykke er når du har ydet det maksimale du kan , indenfor det du elsker.

Tillykke med et spændende liv Hr Boysen :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:19

Tak Jimi og jeg kan kun sende et tillykke tilbage. En ting er at gøre det, også i en sen alder....en anden ting er at skabe succes som du gør... sejt!

Men det er det fede ved den følelse, man bliver sgu aldrig for gammel til det

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 08:18

Boysen:

Men det er det fede ved den følelse, man bliver sgu aldrig for gammel til det

Nemlig Yes

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 08:29

Ja det er en super nice følelse især hvis man er flere der er helt oppe at køre. Så føles en 12 timers arbejdsdag kun som 2 :) Jeg har nogen gange stået op klokken 4 for at arbejde fordi jeg ikke kunne vente til klokken 8 så jeg kender det....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)