Hejsa!
Jeg er ved at se på hus, og fundet et jeg synes så rigtig godt ud. Der er rimelig stort, men 1. salen er lavet til selvstændige lejligheder (eller lejlighed) og det var planen at leje det ud, og måske ku det betale for det banken vil have eller noget i den retning! Men, der er så blevet lavet en tilstandsrapport, og her er der K'er i alle afskygninger, og jeg har svært ved at overskue dem alle, at en K3 måske ikke er så alvorlig når det handler om en løs flise på badeværelset kan jeg selv se, men der er andet jeg ikke rigtig kan overskue hvor alvorlig det er! Det de fleste ville gøre er nok at finde en håndværker i familien eller vennekredsen at tage med på råd, men jeg kan ikke rigtig komme på nogen jeg kender, så hvad gør jeg så? Skal jeg troppe op ved den lokale håndværker, eller kan jeg finde en her eller et andet sted på nettet? Er der måske nogen der er inde i terminologien og gider læse den igennem og give et bud på hvad jeg skal være bekymret for, hvis jeg kan gøre noget til gengæld finder vi ud af det! Men kort sagt, hvad gør man med en tilstandsrapport når man ikke kender en håndværker selv?
På forhånd tak, jeg håber i tager godt imod mig, det er mit første indlæg på amino, men håber og planlægger på at blive her længe :)
mvh
Jesper Jespersen |
Kan du sende mig et kopi af den ?
Hvor i landet er det henne ?