Generelt til alle.
Morgendoublen har ramt deres limit på kr. 51.200. De er derfor startet forfra, hvorfor deres gevinst i den 11 måned er så lav...
Det er i forbindelse med ovenstående vigtig at notere sig, at de også tjener penge på affliate marketing fra de store bookmakers. Dvs. hvis du signer op gennem dem, så tjener de penge, når du ikke vinder...
Dermed ikke sagt at de snyder. Det virker som en seriøs side. Og mener man at de har dårlige odds, kan man vel bare "spille imod" dvs. sælge odds på Betfair og dermed selv være bookie.
Jeg tror selv på, at det er muligt at finde et vinder system. Desværre vil de dygtige sjældent dele det... 
Dog skal du ikke gøre dig forhåbninger om at tørre de store udenlandske bookmakers, da de sætter begrænsninger på dine indskud, når du bliver for dygtig.
Kender ikke Danske Spil´s holdning til "dygtige spillere".
Men ellers er det eneste sted, hvor "dygtige spillere" virkelig kan tjene penge - på en betting exchanges som fx Betfair.
Årsagen til dette er, at Betfair udelukkende tjener penge på vindere (du betaler en procent del af din gevinst til dem) i modsætning til andre bookmakere, som gerne ser at du ikke vinder.
Men under alle omstændigheder anbefaler jeg, at man "paper trader" et eventuelt system. Dvs du skriver alt ned på et papir. Og herefter ser du om du har et overskud efter fx. 2 måneder. Herefter kan du begynde med små beløb.
Men pas på!
- Når du vinder, så bliver du grådig og dumdristig, hvorefter du satser store beløb.
- Når du taber, så bliver du utilpas og dumdristig, hvorefter du vil indhente det tabte og dermed satser store beløb.
Som gambler eller trader, spiller du ikke kun mod andre/bookmakere, men også i stor stil mod dig selv...!! Så pas på - du kender ikke altid dig selv! 
Min strategi er valuebets og arbitrage, men det er en hel anden snak. 
Og til alle dem, som kaster sig ud i systemer! Held og lykke!