Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

>Vil du gerne vinde1200 dkk?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet en kalkulering med min 11-årige søn. Sagen er den at vi oddsetter jævnligt og gerne på fodboldkampe, og vinder heldigvis også en del.

Kalkuleringen: Vi har opgjort på Manchester Uniteds samlede antal sejre i Premier league sidste sæson. facit var 38 kampe, 27 vundne, 4 uafgjorte, 7 tabte. Sagen er den at havde du odset  50 dkk på united som vinder hver gang de spillede i PL, så endte du med et overskud på 125 dkk. efter sæsonen. Okay, fint nok, en go lille gevinst. Satser du istedet 500 dkk på samme måde, kan bliver gevinsten jo lidt pænere: 1250 dkk. Satser du istedet 5000 dkk på samme måde, er gevinsten rigtig rar: 12500 dkk. Vores kalkulering har et gennemsnits odds på 1,5: måske lidt lavt sat, men så er sikkerheden i udregningen større.

Hvorfor er det rimelig sikker kalkulering? jo, fordi United normalt, dvs i hve sæson ender i top 3, dvs de har altid sejrsantal på 22-27 (ca) for at kunne ende  i top 3. Logik. Så denne her sæson kan man lave samme estimat, og  løbe afsted med en pæn gevinst når sæsonen slutter hvis man satser tilpas antal kr på dem.

Kan du se logikken?? Og hvorfor giver jeg dig egentlig dette kneb..?

ha en go aften.

Flemming

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

neodias.dk:
Jeg har lige lavet en kalkulering med min 11-årige søn. Sagen er den at vi oddsetter jævnligt og gerne på fodboldkampe, og vinder heldigvis også en del.

Det er han sgu da slet ikke gammel nok til?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Syntes ikke helt dit regnestykke holder vand.

For det først vil et sådanne regnestykke kræve at du har set hvad oddset er for hver eneste United kamp. Derudover skriver du at de vinder 22-27 kampe. Hvis man som du skriver siger at de i snit giver 1,5 (altså i de kampe de vinder og ikke set over alle kampe) skal de vinde 26 kampe ud af de 38. Og gør de det så vinder man 1 krone for hver krone man spiller. Dvs hvis man spiller for 50 kr. så vinder man 50 kroner set over en sæson og hvis man sætter 5000 kroner som du skriver, vinder man 5000 kroner over en sæson.

Men man har tilgengæld omsat for 190000 kroner. Og da forhandleren (Hvis man spiller i en butik med Danske spil) får 7% af omsætningen, vil han så have tjent 13.300 kroner på dit spil. Så kan du selv regne på hvem der tjener bedst og ingen tabs risiko har:)

Til info har united endt deres sidste 10 sæsonner med henholdsvis 27, 28, 27, 28, 25, 22, 23, 25, 24 og 24 point. Og igår har de vundet 5 ud af 10 kampe.

Så nej jeg kan ikke se logikken i det:)

Mvh Kasper.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:

Vores kalkulering har et gennemsnits odds på 1,5: måske lidt lavt sat, men så er sikkerheden i udregningen større.

Du har forhåbentlig indregnet i dit odds, at United henter største delen af deres sejre på hjemmebane. Dvs typisk 1,05-1,15 i odds...

Dvs der er RIGTIG langt op til 1,5 i gennemsnit, når de f.eks taber begge kampe til Chelsea mm.

Så jeres lille udregning holder langt fra vand... Den virker nærmere, som en stor underskuds forretning. Og spiller man hele sæsonen i år 50 kr på United i hver kamp, så ender man sku med at tabe rigtig mange penge!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Pedersen:

Hej Flemming.

Syntes ikke helt dit regnestykke holder vand.

For det først vil et sådanne regnestykke kræve at du har set hvad oddset er for hver eneste United kamp. Derudover skriver du at de vinder 22-27 kampe. Hvis man som du skriver siger at de i snit giver 1,5 (altså i de kampe de vinder og ikke set over alle kampe) skal de vinde 26 kampe ud af de 38. Og gør de det så vinder man 1 krone for hver krone man spiller. Dvs hvis man spiller for 50 kr. så vinder man 50 kroner set over en sæson og hvis man sætter 5000 kroner som du skriver, vinder man 5000 kroner over en sæson.

Men man har tilgengæld omsat for 190000 kroner. Og da forhandleren (Hvis man spiller i en butik med Danske spil) får 7% af omsætningen, vil han så have tjent 13.300 kroner på dit spil. Så kan du selv regne på hvem der tjener bedst og ingen tabs risiko har:)

Til info har united endt deres sidste 10 sæsonner med henholdsvis 27, 28, 27, 28, 25, 22, 23, 25, 24 og 24 point. Og igår har de vundet 5 ud af 10 kampe.

Så nej jeg kan ikke se logikken i det:)

Mvh Kasper.

Hej Kasper

Hvis du er odset spiller selv, vil du vide at odds-gennemsnit på 1, 5 set over en hel sæson er lavt sat. Så den holder vand. Vinder du med united en kamp med odds 1, 5, og har spillet for 100 dkk, stikker du 150 dkk i lommen.. lidt info til dem der ikke gambler.. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud af de 27 sejre i sidste sæson, der er 16 af dem hentet på hjemmebane...

Med andre ord, så holder jeres lille regnestykke langt fra!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er spillefri ludoman spiller jeg ikke mere. Men jeg ved en del om spil. Og som en skriver ovenfor er de fleste af deres sejre hjemme og til odds 1.05-1.20. Og så skal der mange store odds til for at komme op på 1.50 i gennemsnit på deres sejre. De gange de møder de andre store hold giver de sjældent over 2.30 og hjemme sjældent nærmest aldrig over 2.00. Så jeg tvivler meget på at det er en overskuds forretning.

Men som jeg skriver, den butik du spiller i kan tjene nogle gode penge:)

Til info har jeg fuldt odds igennem de seneste 10 år hvor jeg har arbejdet med det i butik og min egen bar.

Men det kommer jo heller ikke mig ved hvad dig og din søn spiller på. Bare pas på han ikke kommer ud hvor jeg endte, jeg startede nemligt også tidligt...

Mvh Kasper.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du spare mere ved at sætte penge i banken og bruger penge når du har bruge for dem , og lader være at have kassekredit , for alle de renter koster kassen , så har du pludselige mange penge og det er en sikker vinder Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg tror det er muligt at lave en overskudsforretning på oddset, hvis du er god til at gætte vinderudfaldet.. Men vores regnestykke har nogle sprækker. Så måske skal det gribes an på anden måde.

Blot til info: Jeg er ligesom min søn konkurrencemenneske, der spiller lidt oddset i ny og næ- vi kan lide at satse 50 dkk ( som jeg spenderer, naturligvis) på resultat el. ciffertips. Der er ikke meget ludomani i det eller oplæring i at blive gambler for min søns vedkommende. Blot lidt underholdning.

Jeg havde en kollega for et par år siden der tjente gode penge på betspil--men det er måske ikke i oddset pengene lægger--

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Flemming.

Jeg mener på ingen måde at du "oplærer" ham til at blive ludoman. Jeg skriver bare at du skal passe på. Jeg har på ingen måde noget imod spil, så længe man kan styre det.

Jeg startede selv med at tipse med min bedste en gang om ugen for 32 kr som hun betalte. Så det kan nemt gå galt, og i dagens danmark er det nemt at spille. Men dermed ikke sagt at I ikke skal hygge jer med det:)

Jeg tror du har ret i at man kan tjene penge på at oddse. Det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om at man kan, men det er ikke noget man gør ved at lave et system som det du nævner. Det er et spørgsmål om at bruge rigtig meget tid på at sætte sig ind i det man spiller på. Skader, karantæner, historien mellem klubberne, hjemme vs. udebane, held osv. Man kan ikke bare satse på et hold, for de hold der måske vil kunne vinde hovedparten af deres kampe er tilsvarende nede i odds. Ellers ville bookmakerne jo tabe deres penge for nemt.

Men god fornøjelse med jeres spil. (Lad nu hver med at holde på den nævnte taktik)

Mvh Kasper.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)