Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop tilbudsavis - holder det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Dette er, efter et stykke tid på sidelinjen som flittig læser, mit første indlæg, så håber at placeringen er rigtig :)

Jeg har i noget tid leget med tanken omkring en fysisk tilbudsavis for internetbutikker, og vil meget gerne høre om i synes det er en god idé og om i har nogle eventuelle vinkler som jeg har overset.

Derfor synes jeg at idéen er god:

Markedet for e-handel er allerede stort, og er i meget kraftig vækst. Små webshops der egentlig har gode produkter, kan have svært ved at blive set, da de ikke har en fysisk butik, men kun et domæne. En tilbudsavis vil fremme kendskabet til veletablerede webshops, såvel som nystartede, og på den måde være et fremragende redskab for virksomheder der ønsker et kickstart eller blot en øgning af omsætningen. Derudover er det også en meget købestærk ældre gruppe, som endnu ikke har taget e-handel til sig, og som ikke føler sig helt tryg ved det, og her kan en fysisk avis bidrage til en bred folkelig accept, hvilket skal gøres med en hel objektiv og saglig vinkel. 

Derfor er den ikke allerede i trykken (mine spekulationer) :

- Er tilbudsaviser en uddøende race?

- Hvilket antal oplag (i princippet kan den jo sagtens være landsdækkende, men det er nok at tage en lidt for stor mundfuld)?

- Hvad koster det cirka at få det fra computerskærmen og ud til postkasserne (snakker vi 90 øre eller 7 kroner)?

- Er webshops interesseret i dette? 

- Er sådan en enkel idé ikke allerede afprøvet?

Sætter pris på alt feedback! 

Med venlig hilsen 

Jonas Sthur Brøchner-Nielsen

(Hvis du synes denne idé er rigtig god og hvis du er at være betragtet som interesseret, må du meget gerne kontakte mig på j.b-n@live.dk, da jeg søger eventuelle samarbejdspartnere, trykkerier eller "reklame-designere")

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:45
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 19:22

Tak for dit link

Kan jo kun sige at jeg lige kom lidt for sent :( Kan se at det første blad kommer den 1. januar 2011, så det ser forholdsvis nyt ud.. 

Igen, tak for det! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)