Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du tekstforfatter, fotograf, webprogrammør, markedsføringskonsulent og selvstændig? Er du nogen gange ensom i dit arbejde og mangler sparring ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en grafisk bureau med 2 ansatte, som har fået en ide at gå sammen med andre selvstændige og danne et reklamebureau bestående af selvstændige virksomheder, men udadtil er vi et større reklamebureau. Du vil beholde din egen virksomhed og navn - men få nogle søde arbejdskollegaer som du kan sparre med og ikke mindst flere opgaver.

For vores vedkommende synes vi dette er en god ide, pga. når vi er større og har baglandet i orden med kompetencer inden for alle områder, vil vi lettere kunne trække store kunder i land. Og ikke mindst sparringen. Vi har før skulle lave et hurtigt oplæg til en kunde - hvor vi har været flere grafiske bureauer inde over, hvor fotograf og tekstforfatter skal med på opgaven hvis kunden valgte os. Tanken om at når man kommer hjem fra sådan et møde og lige hurtigt kan samle fotograf, tekstforfatter og markedsføringskonsulent til en hurtig brainstorm, vil for os være kanont.

Vi har til huse i Ølstykke og har her mulighed for at leje større lokaler, så der er plads til os alle, men til billige penge. Vi bor i et kontorhotel med mødelokaler, fælleskøkken, og meget mere. Ud over huslejen vil der ikke være noget økonomisk imellem os, foruden selvfølgelig alle de faktura vi vil udskrive til hinanden pga. de mange forskellige opgaver vi hver især har hinanden inde over:-)

Vælger man et sådan et samarbejde er det også vigtigt at man er loyal over for sine partnere og benytter hinandens ydelser frem for at vælge en udefra. Så det er jo selvfølgelig en overvejelse, hvis man nu står med en masse gode samarbejdspartnere.

Men kan I lide ideen og gerne vil have nogle kollegaer, sparring, flere kunder, og være en del af et team, så kontakt os for aftale om et møde, hvor vi kan se hvordan vi går i spænd sammen. De første der er med, vil være med til møderne med de efterfølgende.

Meningen er at vi alle samlet skal blive enige om hvordan dette helt nøjagtig skal foregå.

Ser frem til at høre fra jer.

I kan læse lidt mere om os på www.ad4you.dk

Mange hilsner

Linette Velin, Ad4you

Tlf. 39 308 308

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:30

Hej Linette jeg kunne muligvis godt tænke mig at gå med i en alliance, mine kompetencer ligger i online markedsføring.

Skriv gerne en pb, til mig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:08

Hej Linette

Det er en super ide at gå sammen nogle kreative virksomheder, der er så mange synergi effekter iform af sparring, hygge og salg til hinandens kunder.

Min (og mine partneres) virksomhed ligger i Schiller Facility House (http://www.schiller.dk), vi er lidt over 100 kreative og det hele går op i en højere enhed, det er både sjovt og en god forretning.

Nu har I jo desværre allerede fundet et sted, ellers burde i virkeligt overveje Schiller om ikke andet så som inspiration.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:54

Hej Linette.

Velkommen til Amino Smile

Vi bor stort set i din "baghave" (burde vel kende hinanden fra møder i  på Tinghøjvej?) og arbejder allerede sammen med et par grafikere, da det ikke er vores spidskompetance.

Tanken om samarbejder er god.

Desværre er dette, lige fra det ene øjeblik til det andet at "gifte sig" med en anden virksomhed, ikke realistisk i min verden.

Det ville svare til at møde en på en bar og invitere den anden med hjem og vågne op næste morgen og fortælle, at nu er det os og ingen andre Wink.

Sådan fungerer (vores) virkelighed ikke.

Det der derimod har vist sig at  fungere, er langvarige samarbejder, hvor hver part bedst muligt bidrager til det enkelte projekt.

Og så skal der være en rimelig afregning uanset hvor opgaven kommer fra så der ikke er et forventningsgab nogen steder.

Loyalitet over for den der kommer med projektet er en selvfølge.

Hvis du kan se, at der er noget vi kan gøre for dig, skal du bare sige til,da vi arbejder inden for alle de områder du har beskrevet i din overskrift.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 08:25

Lyder ret interessant, og vil være rart med et godt netværk af virksomheder som jeg kan stole og trække på (min egen virksomhed er ren web programmering). Du må gerne smide mig en PB eller en mail I kan kontaktes på.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 08:40

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 08:44

Hej Christian

Kan udemærket følge hvad du siger, og det kan da også være man bliver enige om først at samarbejde et stykke tid inden man flytter sammen, for at se om kemien passer. Men det er jo helt op til dem der er med i teamet, hvordan vi griber det an.

Vi har endnu ikke fundet nogle faste samarbejdspartnere, og derfor er mulighederne jo åbne for os.

Hilsen

Linette

Fra Ølstykke
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 08:45

I kan skrive til mig på velin@ad4you.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)