Vi er en grafisk bureau med 2 ansatte, som har fået en ide at gå sammen med andre selvstændige og danne et reklamebureau bestående af selvstændige virksomheder, men udadtil er vi et større reklamebureau. Du vil beholde din egen virksomhed og navn - men få nogle søde arbejdskollegaer som du kan sparre med og ikke mindst flere opgaver. For vores vedkommende synes vi dette er en god ide, pga. når vi er større og har baglandet i orden med kompetencer inden for alle områder, vil vi lettere kunne trække store kunder i land. Og ikke mindst sparringen. Vi har før skulle lave et hurtigt oplæg til en kunde - hvor vi har været flere grafiske bureauer inde over, hvor fotograf og tekstforfatter skal med på opgaven hvis kunden valgte os. Tanken om at når man kommer hjem fra sådan et møde og lige hurtigt kan samle fotograf, tekstforfatter og markedsføringskonsulent til en hurtig brainstorm, vil for os være kanont. Vi har til huse i Ølstykke og har her mulighed for at leje større lokaler, så der er plads til os alle, men til billige penge. Vi bor i et kontorhotel med mødelokaler, fælleskøkken, og meget mere. Ud over huslejen vil der ikke være noget økonomisk imellem os, foruden selvfølgelig alle de faktura vi vil udskrive til hinanden pga. de mange forskellige opgaver vi hver især har hinanden inde over:-) Vælger man et sådan et samarbejde er det også vigtigt at man er loyal over for sine partnere og benytter hinandens ydelser frem for at vælge en udefra. Så det er jo selvfølgelig en overvejelse, hvis man nu står med en masse gode samarbejdspartnere. Men kan I lide ideen og gerne vil have nogle kollegaer, sparring, flere kunder, og være en del af et team, så kontakt os for aftale om et møde, hvor vi kan se hvordan vi går i spænd sammen. De første der er med, vil være med til møderne med de efterfølgende. Meningen er at vi alle samlet skal blive enige om hvordan dette helt nøjagtig skal foregå. Ser frem til at høre fra jer. I kan læse lidt mere om os på www.ad4you.dk Mange hilsner Linette Velin, Ad4you Tlf. 39 308 308
|
Hej Linette jeg kunne muligvis godt tænke mig at gå med i en alliance, mine kompetencer ligger i online markedsføring.
Skriv gerne en pb, til mig.