Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateprogram for campingplads - god idé?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej affiliate-hajer!

Jeg har en campingplads som bogføringskunde og vi har lige snakket om affiliate. Er det en god idé med et affiliate-program for en campingplads? Findes der nogle fede rejse- og ferieblogs, som kunne være interesseret i det? For en campingplads kan det være særdeles interessant synes jeg, da den måske kan tiltrække nogle besøgende i de perioder, hvor der er ledige pladser, dvs. uden for hovedsæsonen.

Hvad siger I? Set-uppet er selvfølgelig, at der først belønnes, når der bookes en plads - til gengæld er dækningen god for campingpladsen, da det jo bare er et stykke græs, som alligevel er ledigt - og så kan man som affiliate få en fornuftig belønning pr. booking.

Michael

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:03

Rejsebranchen er utrolig hård hvad dette angår. Men dette er en niche, som kan være interessant for mange af de sider der har meget målrettet trafik. 

Prisen for opstart er meget forskelligt, men partner-ads.com har rimelige priser mener de er omtalt som omkring 1000 kr.Jeg ved dog ikke hvor store/interessante sites de har i deres Netværk.

/Martin

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 11:14

Test det!! Der kan der ikke ske noget ved.

Prøv partner-ads.com. Det koster IKKE noget at komme igang, men du skal starte med at indbetale 1.000 kr. som så går til betaling af leads/salg.

Jeg tror, da der er nogle rejse-sites som vil bruge jer eller i det mindste teste det af.

Du kan evt. tage fat i Ken fra Partner-ads her på amino.

Held og lykke.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:19

Tak for svarene til Jer begge. Jeg har netop skrevet til Kenn. Så må vi se, hvad han siger til det.

Michael

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:28

Jeg vil gerne forudse at både campingpladser og campingvogne bliver et marked med salg i indenfor en overskuelig fremtid. Og ja pga krisen.

Så gå da endelig i gang med at undersøge markedet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:06

Hej Jimi

Jeg tror også, at det er i vækst - ikke pga. finanskrise (det er ikke nødvendigvis billigt at campere) men camping idag er ikke hvad camping var for 20 år siden. Det er utrolig svært at få vendt den bøtte, men det sker gradvist og flere og flere børnefamilier ser muligheden i denne ferieform.

Jeg er ikke selv campist, men den campingplads, som jeg bogfører for, er med i TopCamp og der skal tingene bare være iorden. Deres toiletter og opholdsstue er over vores eget niveau derhjemme og der er bare lækkert og rent her (det er der selvfølgelig også hjemme hos os selv, så forstå mig lige ret Wink).

Michael

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:42

Indkøberen/Fokus:
Jeg tror også, at det er i vækst - ikke pga. finanskrise (det er ikke nødvendigvis billigt at campere)

Ja jeg ved faktisk ikke hvad det koster, da jeg ikke lige har så meget lyst til camping. Men det kan vel kun være billigere end sommerhuse. Ellers forudser jeg også en camping-boble :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 15:24

Hej Fokus

Du er velkommen til at lade din Campingplads kunde henvende sig til os for en aftale.

Vi tilbyder ferieløsninger til virksomheder og det kunne måske være noget for din campingkunde at markedsføre sig gennem os.

Vores kontaktoplysninger finder de på www.medarbejderferie.net

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:10

Hej Bernt

Det var en interessant mulighed. Han overvejer selv om han skal have fat i personaleforeninger i de store tyske virksomheder. Jeg har skrevet til ham, men da sæsonen er ovre, er han på en velfortjent ferie i Spanien. Jeg vender tilbage, når han har svaret mig.

Kan du fortælle lidt om, hvad det koster? Hvis ikke du vil skrive det direkte i tråden, skriver du bare til fokus@mail.telenor.dk

Michael

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 20:17

Hej Michael

Det koster ikke noget at markedsføre sig gennem Medarbejderferie. Der skal blot ydes en rabat og/eller en fordel til de kunder der kommer via medarbejderferie.net

Rabatten eller fordelene skal selvfølgelig have en attraktiv værdi for kunden og faciliteterne skal have en god standard.

Jeg tager meget gerne en dialog med din kunde og vi tager også gerne kontakt til de virksomheder de påtænker at henvende sig til så de slipper for det opsøgende arbejde. Samtidig er der mulighed for at nogle af de virksomheder vi indkøber ferieuger til kunne være interesseret i din kundes campingplads.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)