Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SundLeg.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har netop lanceret siden http://www.sundleg.dk og vil i den forbindelse meget gerne have lidt feedback på siden.

Ser den professionel ud?

Ville du som forbruger stole på den?

Er opbygningen til at finde ud af?

Jeg glæder mig til at høre fra jer og på forhånd tak.

MVH. Daniel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:37
Synes den ser flot og overskuelig ud :) kan godt lide farvesammensætningen og strukturen, der umiddelbart virker fin og overskuelig. Som en lille sjov sidekommentar, må jeg nok indrømme at det første jeg tænkte på da jeg så domænenavnet, var sex ;)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:42

Hej Daniel

Jeg har kikket lidt på siden og for mit vedkommende bryder jeg mig ikke om den!
Nu er jeg nok ikke lige den korrekte køber kategogi men jeg syntes siden virker ufattelig kedelig.

Siden er let nok at finde rundt på og navigationen er ok, jeg keder mig bare helt utrolig når jeg er på siden :-)
Jeg ved ikke hvad der skal til men de sorte topbjælker taler sgu ikke til mig.

På selve bestillingssiden syntes jeg der mangler noget indhold, her ser jeg kun en 'gå til bestilling' samt 'opdater' knap og så lige et billede i venstre side, skriv lidt guf på siden som opfordrer til at klikke på 'gå til bestilling'

Når jeg kører musen henover 'gå til bestilling' forsvinder knappen næsten helt!

Det er desværre kun en negativ tilbagemelding fra mig, hvilket jeg håber du kan acceptere (ellers havde du nok ikke postet artiklen) men måske andre mener noget helt andet :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 18:46

Hej Daniel;

Jeg syntes det er et lækkert design I har fået på shoppen, og godt at det holdes i neutrale farve, da legetøjet nok skal gi' det farve siden har brug for. og jo, som forbruger vil jeg stole på jer. Dog syntes jeg siden virken en smule sammenpresset. Men det er jo svært at få plads til det hele..

Håber I får succes :)

God aften

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 18:48

Superflot side!

Selv bessefar her kan finde rundt og finder den troværdig Big Smile

i småtingsafd. ville jeg nok ændre teksten vedr. leveringsgebyret. Tænk positivt; Nu kun xx kr. uanset hvor meget du bestiller.

Den spiller max, men 112% ville være lige at fjerne de sidste baggrunde på billederne. Det er næsten synd når alt andet er så flot.

Fonten i kundeserviceboks og betalingsboks er hos mig forskellig fra de andre fonte på siden.

Men igen, petitesser på en rigtig flot side Yes

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56

Design okay

lange tekster handels betingelser om jer er der ingen overskrifter h1 og linje skrifte selvom der er mere end 4 linjer ord derved meget svær at læse teksten

lidt længere produkt beskrivelser kunne ønskes vis i har ideer til dem

kontakt siden hvor er den, jeg ville hurtigt ringe til jer kunne ikke finde telefon nummer og da jeg ikke kunne finde kontakt siden kunne jeg ikke udfylde en kontaktformular vedr. spørgsmål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 00:50

Jeg forsøgte at læse en bedømmelse af nogle af jeres vare. under alle vare står der 1 eller 2 bedømmelser, og når man sætter musen over den kommer der en streg under, men kan ikke klikke ind og læse dem.

Ellers pæn overskuelig side

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:27

Hej Daniel.

Tillykke med Jeres flotte nye side. Den ser flot ud!

Jeg kan se der er lidt at gøre i Jeres keywords, titler og description. keywords på eks. forsiden er : Magento, varien, e-commerce

Description er den samme på rigtig mange sider. Den skal jo gerne fortælle hvad den enkelte side har at tilbyde kunden.

På Jeres titler, kan der sagtens indsættes flere gode søgeord. Og husk at ordene skal gå igen fra produkttekst, til keywords, til titel, til url. Så spiller det!

I har eks. keyword som Tilbud, på en side uden tilbud.

Held og lykke med siden

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 15:07

Tusind tak for feedbacken -og undskyld det sene svar.

Jeg har forsøgt at ændre på nogle af de punkter i har nævnt, og har bl.a. indsat anden baggrund.

Jeg er glad for at siden fremstår troværdig, da jeg syntes vi havde lav konvertering på vores Adwords. Men varesortimentet er selvfølgelig endnu ikke så stort, så det har nok en del at sige.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 15:11

Tak for dine rettelser Michael, jeg er igang med at rette det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)