Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystemer på internettet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Amino Forum.

Jeg skal sælge brugte lommeregnere over internettet og søger et nemt og billigt betalingssystem. Det mest optimale ville være hvis man kunne registrere sig og oprette en salgsannonce på min side, så købere kan kontakte sælgeren, eller købe produktet over internettet. Det jeg søger kan sammenlignes med eBay eller DBA, men det ville være klart at foretrække, hvis en køber ikke behøver at registrere sig eller på anden vis gennemgå nogen form for proces, men blot kan købe produktet. Kan nogen hjælpe mig?

Ydermere er jeg også interesseret i erfaringer eller råd angående denne form for internethandel.

Mange tak for jeres tid og overvejelser.

De bedste hilsner,

Oliver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Råd: Umiddelbart tænker jeg lidt, hvem vil købe en brugt lommeregner? Medmindre selvfølgelig, at det er en universitet-lommeregner som virkelig koster nogle makroner i butikkerne? Og hvorfor kun lommeregner? Hvorfor så ikke udvikle det til matematiske hjælpemidler?

Tilmeldt 5. Oct 10
Skrevet kl. 18:14

Jeg har lige bestået studentereksamen og har reflekteret over min tid som studerende. Jeg fornemmer at der er en stor efterspørgsel efter en bestemt lommeregner model og de fleste købere ønsker at få en hurtigst og billigst muligt. Jeg kan besøge de første 8-10 gymnasier her i omegnen, hvilket svarer til 7000 elever og reklamere med websiden. Jeg søger ikke en stor fortjeneste i den forstand, nærmere erfaring omkring det med at arbejde med kunder og arbejde selvstændigt med et projekt man tror på. 

Man kan godt udvikle konceptet, men det vil blive senere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:29

Oliver Søgaard:

Til Amino Forum.

Jeg skal sælge brugte lommeregnere over internettet og søger et nemt og billigt betalingssystem. Det mest optimale ville være hvis man kunne registrere sig og oprette en salgsannonce på min side, så købere kan kontakte sælgeren, eller købe produktet over internettet. Det jeg søger kan sammenlignes med eBay eller DBA, men det ville være klart at foretrække, hvis en køber ikke behøver at registrere sig eller på anden vis gennemgå nogen form for proces, men blot kan købe produktet. Kan nogen hjælpe mig?

Ydermere er jeg også interesseret i erfaringer eller råd angående denne form for internethandel.

Mange tak for jeres tid og overvejelser.

De bedste hilsner,

Oliver.

Du kan bruge Dandomains payadmin til dette, det koster Kr. 149,00 pr. måned, hvilket jeg ikke tror kan gøres billigere andrfe steder.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:57

Hej...

Ved ikke om det er en egentlig butik du mener, men ellers er det gratis på www.ShoppinNet.com
Du kan så bruge f.eks. PayPal til at modtage betalingen, som også er gratis.

Hilsen Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:50

Notebookonline.dk:
Du kan bruge Dandomains payadmin til dette, det koster Kr. 149,00 pr. måned, hvilket jeg ikke tror kan gøres billigere andrfe steder.

Uha - her vil jeg være fræk at sige, at det kan det skam :) 

Vores løsninger starter ved DKK 99 og dem kan I læse mere om her: http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/oversigt-betalingsloesninger.asp

Oliver: jeg skal lige høre om du vil etablere et firma til dette (CVR nummer)? For hvis du ikke skal det, er det nok PayPal, som betalingssystem, der vil være mest brugbart for dig. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 5. Oct 10
Skrevet kl. 18:53

Tak for alle forslag og råd, det påskønner jeg i aller højeste grad.

Jeg ved meget lidt om det, men jeg mener det vil være for besværligt at begynde at etablere et firma. Det optimale ville være hvis man med en enkel og billig løsning kunne gøre så at sælgere kan oprette en profil og sælge deres ting, hvor købere kan købe med forskellige kort uden at skulle registrere sig.

Tilmeldt 5. Oct 10
Skrevet kl. 21:04

Jeg har endnu et spørgsmål.

Jeg arbejder med en ven om projektet og han har det med at drage for hastige konklusioner; "Det kan ikke bruges, vi kan ikke!". Den mentalitet irriterer mig. Hans argument består i at hvis vi finder et betalingssystem, som eksempelvis nogle af løsningerne der er foreslået af jer, skal det være kompatibelt med det program vi benytter os af til at designe websitet. Er der nogle begrænsninger der? Hvis ja, kan nogle af jer der har bidraget med forslag eventuelt komme med nogle website-design-programmer som løsning.

Mange tak for jeres hjælp.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)