Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere sæges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer et tilbud om at blive distributør. Jeg skal imidlertid bruge et sælgerkorps til at komme rundt i butikker. Hvor finder man det og hvad koster det at få sine vare med rundt med en sælger?
Butikkerne er cykelforretninger, baby/børne butikker, tankstationer og sportsforretninger. Jeg er ikke pt interesseret i at ansætte folk til arbejdet. Området er primært Fyn og Jylland.

Mvh
Steen

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 13:55

prisen for at få noget med en allerede kørende agent afhænger meget at produktet og prisen på produktet, hvor meget arbejde ligger der i det for agenten. så for at få et godt bud, skal du beskrive produktet noget bedre.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 13:59

Jo tak, der er mange men'er, lige nu var det en ide til at komme videre og et begreb om omkostningerne jeg søgte. Hvor finder f.eks en sælger der vil tage mine varer med?

mvh
Steen

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 14:03

du skal finde mere end én, da en agent fx ikke besøger både cykelhandler og baby/børn.. mindre de er ansat i firmaet som alm. sælger. en agent sporer sig typisk ind til en kundegruppe. Det er svært næsten umuligt at gi et bud når der ikke er flere info, men et sted mellem 12 - 30% af salgsprisen (u.moms og fragt omk)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)