Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge som 15 årig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en 15-årig dreng, har efterhånden søgt rundt i alle supermarkeder og byggemarked samt små butikker i byen efter et fritidsjob, men det har ikke givet pote. 
Derfor spørg jeg alle jer med de gode ideer om i har en god ide til hvordan jeg ellers kunne tjene penge? Altså hvis der er andre metoder end et fritidsjob?

Mvh. Kristoffer :) 

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:27

Hej med dig Kristoffer :-)

Prøv at lede på nettet efter et job; studiejobs.dk, jobindex.dk osv. har mange ledige stillinger - også til 15-årige.

Ellers kan du fortælle lidt om hvad du er god til - er du fx. god til at tegne? - så kan det være, at nogen herinde tænker, at det lige præcis er dig, som de står og leder efter.

Pøj pøj med det.

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 18:40

Hej 

Tak for hjælpen ;)

Jeg vil ikke sige at der er noget jeg direkte er god til, men er lærenem og klarer mig godt i skolen, og har en masse fritid som jeg bruger foran computeren, så sådanne en ved jeg godt hvordan man håndterer ;) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:21

Hej Kristoffer, 

Hvor er du fra i Danmark ? (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:23

Hej Kristoffer,

Hvad med at skrive lidt om dig selv her på Amino? Hvor du bor, hvad du tidligere har lavet mm.

Der er garanteret en af de mange virksomhedsejere (inkl. mig selv), som kan bruge en ung og frisk fyr som dig.

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 21:17

Hej

Jeg kommer fra Slagelse, som ligger placeret i Vestsjælland

Er en ung, smilende og frisk fyr som går i 9.klasse på en privatskole, hvor jeg klarer mig godt. I fritiden laver jeg ikke det store men har tidligere arbejdet som Rengørings Medhjælper i to år for Thiele Briller, men blev fyret da firmaet blev tvunget ud i at have et rengøringsfirma til at gøre rent. Har yderligere arbejdet på en Café som opvasker, arbejdede der i ca. et halvt år indtil jeg blev nødt til at sige op da jeg fik eksem af at stå med hænderne i vand. Begge steder var de glade for mig.

Har tid til arbejde hver dag, og ser gerne en masse arbejdstimer ;)

Mvh. Kristoffer :)   

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 22:04

Da jeg var på din alder begyndte jeg med, at undersøge mulighederne indenfor IT-barnchen og fandt så frem til, at diverse webudvikling var en mulighed. Hehe, men den kommer jo fuldstændig an på hvad du kan lide og brænder for :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)