Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger : Flot frikørt taxa !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino''er.

Min far har denne flotte frikørte taxa tilsalg.

Mercedes E 270 CDI ST. CAR 2004.

Det er en Aventgarde som er teallit blå, med sort læder/stof sæder. Den har været i folie hele tiden, og derfor har den på ingen måde nogle ridser, og lakken står intakt.
Bilen er aldrig skadet !

Den har anhængertræk og der sidder audio 50 navigation i bilen.

Den var frikørt d. 10 Januar og har kørt 310.000 KM.

Prisen er 452.500

Billeder ses her : http://www.rasmus-madsen.dk/mercer
- Ønskes flere billeder, så skriv og jeg tager nogen fra den ønskede vinkel.

Skriv endelig får spørgsmål !

M.V.H Rasmus  Madsen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:13
Den er vel lige så pilrusten som alle andre Mercere der er mere end 3 år gamle.
Så kan man bruge de næste år på at slås med Mercedes om det er på garantien eller om man skal betale selv.
Sorry, men de biler stinker big time..

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:16
Dato: 19-01-2007 22:13:26
Forfatter: Martin Thorborg
Den er vel lige så pilrusten som alle andre Mercere der er mere end 3 år gamle.
Så kan man bruge de næste år på at slås med Mercedes om det er på garantien eller om man skal betale selv.

Dbh Martin

Ærligt sagt, overdrivelsen fremmer nok forståelsen. Men det er rigtigt - de biler er ikke den bedste langsigtede investering.

// Jesper Skov

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:13
Dato: 20-01-2007 08:16:13 Forfatter: Jesper Skov
Dato: 19-01-2007 22:13:26 Forfatter: Martin Thorborg Den er vel lige så pilrusten som alle andre Mercere der er mere end 3 år gamle.

Dbh Martin

Ærligt sagt, overdrivelsen fremmer nok forståelsen. Men det er rigtigt - de biler er ikke den bedste langsigtede investering.

Tro mig, de ruster fra dag 1. Prøv at søge på nettet og du vil se at titusindvis af Mercedesejere over hele kloden bander over at alle Mercere ruster. Min 3 år gamle Mercedes 300 E''er fik skiftet døre og efter 4 år var alle skærme gennemtærede. Hvis du kigger på div. tests på pålidelighed, rust, elektronik, så ligger alle Mercedes modeller i den dårligste 1/4 del.

Mercedes fik problemet da de i 96 skiftede til miljørigtig lak, siden da ruster de fra 3 års alderen og er helt ubugelige får år efter, hvis ikke man får dem lavet. Mercedes har så en 25 års rustgaranti, men hvis du nærlæser den er den ubrugelig, da rusten skal komme ude fra og ind så vidt jeg husker og den rust der kommer, komme inde fra. Mercedes ved dog at folk vil blive meget gale hvis de siger nej til at hjælpe, så derfor laver de ofte bilerne. Men du skal slås med dem og komme med hatten i hånden og så skal du lige undvære din bil i 2-3 uger mens den bliver lavet.

Nej, mit råd er at købe Mercedes der er fra før 96 eller droppe de rustbunker.

Dbh Martin 
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 11:25
Jeg har selv overvejet Mercedes meget men er blevet frarådet af flere pga. rustproblemerne. Jeg har nemlig ikke råd til at købe en spritny, så i stedet er valget faldet på den nye Passat Variant 2.0 tdi og jeg glæder mig som et lille barn til 1. marts, hvor jeg kan hente den 

Hvis der er nogle der har brug for en velkørende frikørt taxa fra 2001 er min nuværende Passat faktisk også til salg. Jeg er til at handle med, så kom med et bud. Se mere her:

VW Passat

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:40
Jeg har haft 2 Passat stationwagon. De rustede ikke,- men til gengæld var der hele tiden så mange småfejl på dem at man skulle tro de var bygget i Italien.

Lige nu har vi 2 Mercedes E stationcar. De kører rigtig godt og er pålidelige,- den ene nærmer sig 500.000. Til gengæld ruster de begge som en jernskrotbunke i regnvejr.

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:23
Rent mekanisk står der næppe meget tilbage at debatere om at BMW sidder på tronen mht pålidelighed.

Jeg har snart haft min et år, og er stadig meget glad for den. Næste gang skal der være flere muskler, men er egentlig ret imponeret, på trods af den lave ydelse.

Man kan så have et problem med det image nogle forbinder dem med, men kvalitets mæssigt (tests og statistik taler for sig selv jo) er der ikke rigtig nogen der kan være med, i den klasse.

VAG klarer sig meget dårligt i test. Faktisk på linje med PSA (Vag= VW fabrikken, Skoda, Seat, VW, og Audi), PSA=Citroen og Peugeot). Statistisk er der stort set lige så mange fejl på VW produkterne.

Mercedes har tabt meget glans, efter deres kæmpe problemer med rust.

Kvalitets mæssigt kan faktisk kun Toyota være med, og de laver nogle virkelig gode biler. Folk regner dem dog ofte som værende lidt identitets løse.

Når alt kommer til alt , står valget for mig klart. BMW.

Man skylder sig selv at prøve, før man afviser med begrundelse alene i imaget.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 00:32
Ja, jeg holder mig squ til mine Volvo''er 05 og 06
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 10:59
Så fik jeg min Passat solgt
Så mit tilbud om en frikørt taxa gælder ikke mere...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)