Apropos Frank Hvam... Var der nogen der så Live fra Bremen i går?
Den mand kan bare godt lide at chokere tror jeg
Jeg var færdig af grin :P Jeg må sige Casper & Frank har gjort det ultimativt for at få fokus på deres film. Lige fra i sommers ved skanderborg hvor de afbrød en koncert til igår aftes. De er geniale :P
Ja det er super genial markedsføring. De får jo mega meget gratis pr ud af det. Det er jo som Simon Spies også var en mester til. Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.
Genial markedsføring...
Gad vide om jeg lige skulle prøve det af men webshoppen Nej det dur vist kun for Casper og Frank hehe
Ja det er super genial markedsføring. De får jo mega meget gratis pr ud af det. Det er jo som Simon Spies også var en mester til. Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.
Genial markedsføring...
Gad vide om jeg lige skulle prøve det af men webshoppen Nej det dur vist kun for Casper og Frank hehe
du kan prøve noget grænsesprængende markedsføring af her på amino. Det bliver mellem os, vi siger ikke noget.
Genial markedsføring? Nope! Det er fandme laveste fællesnævner! Det kan godt være, det virker, men genialt, det bliver det sgu aldrig.
Dbh
Thomas
ja du har ret i det kan vel næppe blive lavere....På den anden side må jeg sige at reklamen virkede på mig på den måde, at jeg overvejer at købe hans dvd til mig selv, el. julegaveide. Jeg har ik investeret i en stand-up dvd før ( hvorfor gøre det når der der ligger hundredevis af stand-up videos på youtube?),men den her overvejer jeg at købe.Jeg ka nu også li Frank Hvams humor, så det spiller naturligvis ind.
Jeg tror denne video danner skole for markedsføring fremover på dansk grund..