Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav på ophævelse af køb af en frisør saks (B2B)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Web-siden

Dette hjælper mig ikke lige i denne situation, men må hun så ofre fremadretten. Nu skal jeg lige se, hvilke muligheder der findes angående problemet først.

grunden til prisen er trykket, er at der blev solgt en del sakse til denne salon, ellers er den normalt også dyrere.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Send den til mig så skal jeg få den slebet som var den ny!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:42

Spørg om ikke de vil tage den tilbage mod at frisøren køber en der er bedre/dyrere.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:34

Web-siden.dk:

Jeg mener ikke at man kan forvente det helt store af en saks til 2800 det er da ikke en professionel saks?

Hmmm sakse er vist ikke dit speciale vel? Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:40

Lagersalg123 - JEN:

Web-siden.dk:

Jeg mener ikke at man kan forvente det helt store af en saks til 2800 det er da ikke en professionel saks?

Hmmm sakse er vist ikke dit speciale vel? Smile

Så skal det vist være den virtuelle af slagsen ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:42

Køberen er professionel.

Hvis køber vælger at købe en saks uden at prøve den eksakte saks eller et tilsvarende eksemplar, så er det ganske naivt.

Der er ekstremt forskel på hvordan frisører opfatter sakse og deres kvalitet. "The Biggest Storytellers" er sælgere der sælger varer til saloner, de overgås kun at de oftest svigagtige forherligende udtryk om diverse produkter og deres egenskaber.

Skriv en PM til mig hvilket firma hun har købt den af, så skal jeg se om det er nogle der er til at stole på - hvis jeg kender dem.

F.s.a. dit sprøgsmål, så har hun ingen returret, og mange grossister er pressede p.t. så de er knap så servicemindede. Desparationen breder sig i den branche.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:46

Fashion-Seller:

Så skal det vist være den virtuelle af slagsen ;D

Digital AirBorn Haircut :)

Anyway - der findes sakse til under 100 i indkøb der gør jobbet hehe

De sakse i branchen der sælges til 7-800 er ofte dem til omkring 60 i indkøb fra udlandet. Den til 2.800 kan ofte fås for omkring 180-220 ved import :)

Så rent faktisk er det sådan at man kan købe en med features som drejeled fra en dårlig leverandør og få noget der ikke er 10 dollars værd og så kan man få ganske god kvalitet for 15 dollars.

Præcis dette samme scenarie med glattejern.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50

Lagersalg123 - JEN:

Anyway - der findes sakse til under 100 i indkøb der gør jobbet hehe

De sakse i branchen der sælges til 7-800 er ofte dem til omkring 60 i indkøb fra udlandet. Den til 2.800 kan ofte fås for omkring 180-220 ved import :)

Så rent faktisk er det sådan at man kan købe en med features som drejeled fra en dårlig leverandør og få noget der ikke er 10 dollars værd og så kan man få ganske god kvalitet for 15 dollars.

Præcis dette samme scenarie med glattejern.

Grossisterne i frisørbranchen har bare altid været enormt gode til, at sælge varerne med fine ord og høje priser...

Prøv evt at tjekke, hva en hårfarve koster i indkøb hahah

Eller for den sags skyld nogle af de mange andre produkter... Der er virkelig tale om at sælge "varm luft"...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:57

Fashion-Seller:

Eller for den sags skyld nogle af de mange andre produkter... Der er virkelig tale om at sælge "varm luft"...

Yep - en shampoo til 149/199 som reelt kan være et kvalitetsprodukter giver jeg 12 for færdigpakket via min egen produktion :)

og jeg får "kun" 25 for den..ganske urimeligt..næste led tjener så 25 og frisør giver ved fåtal mellem 60-75 og de dobler så op :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:00

Lagersalg123 - JEN:

Yep - en shampoo til 149/199 som reelt kan være et kvalitetsprodukter giver jeg 12 for færdigpakket via min egen produktion :)

Så kender du sikkert os prisen på en bøtte voks haha... Slap af det koster nada man!

Hvis bare man får det brandet korrekt, så er det en guldmine...

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)