Hej Aminoer Vi er ved at lave en undersøgelse ang. folks forventninger til priser på markedsføring. Derfor håber vi på at i vil bruge et halvt minut på at svare på følgende: Hvad vil du mene er en rimelig pris for følgende (pris hver for sig): Design af brochure Design af identitet (logo, visitkort, brevpapir og kuverter) Design af flyer Udvikling af lille hjemmeside (m. CMS) Det er selvfølgelig svært at sige når der ikke er mere specifikke informationer om de forskellige ting. Men vi vil bede jer komme med at bud på hvad i vil synes er en rimelig ca. pris for tingene. Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Undersøgelse ang. priser
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Design af identitet (logo, visitkort, brevpapir og kuverter) Udvikling af lille hjemmeside (m. CMS) Design af brochure Design af flyer Identiteten er den sværeste at prissætte udfra ingenting. Det kan koste alt mellem 5.000 og 500.000 kroner alt afhængig af hvad du vil opnå. Så den lader jeg ligge for nu. En lille hjemmeside med CMS i en simpel udformning vil jeg antage kan klares for mellem 3.000 og 9.000 som engangsudgift (lidt afhængig af dine valg omkring identitet) Design af brochure tager sandsynligvis 5 til 10 grafikertimer til ml. 300 og 500 pr. stk, hvis identiteten er udviklet så komplet at det kan følges som en opskrift. Dertil lægges korrektur, indtastningsarbejde og fotooptagelse /-redigering. En flyer kan principielt laves for det halve eller kvarte af brochuren, da der typisk er færre elementer og mindre størrelse. Alt ovenstående er meget løse gæt fordi jeg ingenting ved om dine ønsker. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Vi skal bare bruge undersøgelsen til at spore os ind på hvad vores kunder forventer når vi kommer med en pris til dem. Det er tit folk bliver meget overraskede over hvad tingene koster. Så det er bare for at vi kan få en idé om hvad folk regner med. Mvh. Mikkel |
Mikkel Ofte når folk i trådene spørger til en pris på de nævnte ydelser og på den nævnte måde, er det første der sker, at 3-4 personer gør opmærksom på, at ud fra de givne (mangelfulde) oplysninger kan man ikke oplyse en pris. Det samme gør sig gældende når situationen er omvent ! Mvh/ |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)