Hej. Jeg er en lille smule forvirret, og håbede lidt på at der var nogle herinde der kunne afklare et par ting for mig
På forhånd tak :) P.S. Hvis der er nogle der føler at de ikke kan holde et super tilbud på 1 kr. overtaksterede sms'er ind, så overlever jeg nok hvis jeg har en besked i indbakken :) |
Hej Kentora
Hvis du oplyser kunden om at de fraskriver sig 14 dages fortrydelsesret, så kan du godt. Men de skal være klar over det inden de sender en sms. Derfor er det normalt at man sender kunden en sms med at de skal bekræfte og derved fraskriver sig rettet.
Grunden til at de på Talent-showet har gjort det er at de modtager 1000-vis af besked inden for kort tidsrum og beskederne retur vil derfor stå i kø. Så vil afstemningsresultatet blive unøjagtigt fordi der er mange der ikke har modtaget deres "bekræft" besked.
Du oplever det også at du først modtager besked fra Talent-showet dagen efter fordi der er run på beskederne.
Jeg tror at grunden til at IQsms har valgt at du skal skrive et telefonnummer de kan træffe dig på i dagstimerne nok er den at de gerne vil kunne få fat i dig hvis en slutbruger klager over at der er trukket penge.