Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udviklingsprojekt til 275kr/t ekskl. moms

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

2010 - og mit første år som selvstændig er gået forrygende indtil videre - derfor er jeg nu begyndt at kigge lidt indad. Mere specifikt på mine referencer.

I 2011 får jeg samlet alle de nye referencer jeg har fået og lagt dem på min hjemmeside, men jeg mangler én bestemt kategori - og det er udviklingsprojekter. Altså, online applikationer i en eller anden form.
Jeg har bl.a. lavet større tidsregistreringssystemer, faktureringssystemer osv, men fælles for disse er, at kunden har forlangt skrevet i kontrakten, at disse ikke må benyttes som reference.

Derfor vil jeg gerne afsætte nogle timer frem til og med 1. januar, til at udvikle DIT online system, for 275kr i timen ekskl. moms. Der er altså her ikke tale om bare en hjemmeside/webshop, men en web-applikation som du står og mangler i din virksomhed.
Eneste krav er selvfølgelig, at jeg må bruge jer og projektet som reference.

I er velkomne til at skrive her i tråden, eller direkte til mig på kim[@]b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:31

Er det korrekt forstået at du primært koder .net (c#?)? 

Er det så ikke lidt i underkanten at have 40 timer til at lave en komplet web applikation?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hej Rasmus,

Det er korrekt forstået. Der er ikke en egentlig stopklods ved 40 timer. Afhængig af projektet kan man nok finde en løsning. Der er heller ikke nogen der siger, at det ikke kan være 60 timer til den pris, hvis projektet vil være en god reference.

Men jeg bliver nødt til at skrive en eller anden grænse jo. ;-)

Jeg vil også sige, at de 40 timer er det som jeg estimerer til, og bliver det udover det, så koster det selvfølgelig ikke noget.

EDIT: Jeg har slettet de 40 timer. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01

Bumper den lige. :-)

Fra kbh
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:22

Lyder som en god deal. Vil overveje tilbudet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Jeg har fået et par henvendelser, men mangler stadig det helt rigtige projekt - så skriv bare, hvis i skulle være interesserede.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)