Kunne være skønt at modtage beløbet som handlingen ville give så man ikke skulle arbejde næste uge
|
Faktisk lidt chokerende, men jeg modtager minimum 2 af den slags (lignende) scam mails om ugen...
Kunne være skønt at modtage beløbet som handlingen ville give så man ikke skulle arbejde næste uge
|
Køb ren argan olie her
Faktisk lidt chokerende, men jeg modtager minimum 2 af den slags (lignende) scam mails om ugen... |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Så populær er jeg ikke hehe - men skal man sende den slags til politiet mon? |
Køb ren argan olie her
Nej, ret sikker på, at det ikke er noget, politiet har kapacitet til at tage sig af. Men jeg ved faktisk ikke om, der er nogen, der forsøger at bekæmpe de her scam mails på internationalt plan. Jeg er nu så vant til at modtage dem, at jeg bare sletter dem uden at åbne dem. Hver gang skriger de langt væk af fusk, så der er slet ikke noget at tage fejl af. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
@gala.net De fjolser giver bare aldrig op... Men der må være nogen, som tror på disse vilde emails, for ellers spamede de dem vel ik rundt! Men den der er satme sjov hahah |
jeg er heldig de kalder mig altid Dear Mikael ,med står skam som ejer på min siden med samme navn mv. så alle kender mit navn . Med hvem hopper på de mails ? |