Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAS PÅ WESTERN UNION FAKE MAIL

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være skønt at modtage beløbet som handlingen ville give så man ikke skulle arbejde næste uge Smile

Dear Sir / Madam,
For 156 years, Western Union has been connecting people. At Western Union , there's so much more than ac money you're sending. Every sender and receiver is important to us. To celebrate our 156th Anniversary Switzerland , we're rewarding our customers with prizes of USD250, 000.00

Because you sent money on-line, from an agent location or received money through Western Union , you've been selected.
However, you are required to forward the following information for immediate payment of your USD250, 000.00

1.) Bank Name:
2.) Beneficiary:
3.) Account Number:
4.) Bank Address:
5.) Swift Code or Routing Number:
6.) Your Mobile Telephone Number:

You will be contacted by a Western Union in the next 24 hours as soon as you forward your required information and you will receive the USD250, 000.00
prizes immediately from us.

Save time, send money, earn rewards! Western Union is a service people trust.
ANNIVERSARY DAY
Thank you for using Western Union !
EMAIL:
westernunion832@gala.net
------------------------------ -----------------------
We endeavor to maintain physical, electronic and procedural safeguards to guard your Information. We also endeavor to restrict Information access to our employees, agents and representatives that need to know it. Western Union will never disclose your personal or billing information to a third party 

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:15

Faktisk lidt chokerende, men jeg modtager minimum 2 af den slags (lignende) scam mails om ugen...

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Faktisk lidt chokerende, men jeg modtager minimum 2 af den slags (lignende) scam mails om ugen...

Så populær er jeg ikke hehe - men skal man sende den slags til politiet mon?

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:24

Lagersalg123 - JEN:

Så populær er jeg ikke hehe - men skal man sende den slags til politiet mon?

Nej, ret sikker på, at det ikke er noget, politiet har kapacitet til at tage sig af. Men jeg ved faktisk ikke om, der er nogen, der forsøger at bekæmpe de her scam mails på internationalt plan.

Jeg er nu så vant til at modtage dem, at jeg bare sletter dem uden at åbne dem. Hver gang skriger de langt væk af fusk, så der er slet ikke noget at tage fejl af.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@gala.net Skype-Giggle

De fjolser giver bare aldrig op... Men der må være nogen, som tror på disse vilde emails, for ellers spamede de dem vel ik rundt!

Men den der er satme sjov hahah

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:17

jeg er heldig de kalder mig altid Dear Mikael ,med står skam som ejer på min siden med samme navn mv. så alle kender mit navn .

Med hvem hopper på de mails ? Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)