Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway integreret dirkekte på siden?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Dandomain tilbyder præcis det, som du søger. Du kan selv sætte en side op, som bliver loadet ind i deres PCI-godkendte miljø (altså så der står dandomain i URL'en), men det er dit design der vises på indtastningssiden.

Jeg bruger det selv i drift, og det fungerer perfekt. Du kan evt kontakte dem og høre nærmere om priser, funktionalitet mv. De er ret billige! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:10

Hej Niklas og Eiler.

Tusind tak for jeres inputs. Vi har dog lige været hurtige nok, og vi har faktisk allerede bestilt e-pay.
Har i umiddelbart nogle nævnværdige fordele/ulember ved henholdsvis dandomain og quickpay i forhold til e-pay? Eller er det lidt hip som hap, om det bliver det ene eller det andet?

De bedste hilsner fra
Anders Hempel

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:18

Anders Hempel :

Hej Niklas og Eiler.

Tusind tak for jeres inputs. Vi har dog lige været hurtige nok, og vi har faktisk allerede bestilt e-pay.
Har i umiddelbart nogle nævnværdige fordele/ulember ved henholdsvis dandomain og quickpay i forhold til e-pay? Eller er det lidt hip som hap, om det bliver det ene eller det andet?

De bedste hilsner fra
Anders Hempel

Jeg har personligt selv oplevet langt bedre support fra Quickpay end fra begge de overstående. Derudover syntes jeg quickpay har en utrolig god prismodel :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)