Hej, jeg er startet forfra med at skulle lave en wp side på dansk og en på engelsk i WP, men har aldrig prøvet at installerer dette på anden måde end ved 1-click toolbox hos surftown, for en mopsekennel.
Den har været hacket og kodeord er nu ændret og alt indhold på siden slettet....
Men aner simpelthen ikke hvordan jeg installerer wp i roden af siden og ikke i en undermappe?
Regnede med at den danske version skulle være i roden og den engelske i en undermappe.....
Er her nogen herinde der har tid, lyst og mulighed for at hjælpe med at installere wp i roden?
Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, - men gå på wpdk.dk Der har Brian Brandt lavet en gratis wordpress manual som er til at forstå for almindelige menige danskere.
Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, - men gå på wpdk.dk Der har Brian Brandt lavet en gratis wordpress manual som er til at forstå for almindelige menige danskere.
Håber det hjælper dig videre..:)
vh/ Ulrik
Det hjalp ikke synderligt, idet den maual ikke beskriver installationsprocessen kun brugen af wp og det har jeg helt styr på......
Mangler en udførlig guide til hvordan jeg installere en frisk wp i roden af et domæne uden at gøre brug af 1-click tool....... hvis du forstår?
Hej Lone, - det var det jeg sagde jeg var ikke helt sikker på jeg forstod dit spørgsmål rigtigt, - og var vist lidt stresset da jeg forsøgte at hjælpe..;-)) Men kan se du har fundet ud af det..:D