Jeg tillader mig at poste en forespørgelse, så håber det er O.K at jeg gør det under denne tråd :o)
Manager - EVOLTIC - play Your SPORT |
Manager søges til eSport Gruppe
- 1
|
Jeg vil ikke male fanden på væggen men der har lige været en sag med forsvaret med deres job annoncer hvor de også fortrak folk imellem 18 - 25 og det måtte de ikke pga forskels behandling osv osv Jeg ville bare nævne det ;-) |
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Hey Mick ;o) Vi er ude i 2 vidt forskellige sager, hvor vi snakker om ansvarsområde - af hensyn til at jeg ikke tænker en 14årige vil blive taget seriøs, hvis han fx kontaktede et verdensfirma, som skulle tro på vores ret så intive og seriøse projekt :o) |
jojo jeg forstår. men ændre jo ikke på reglen om forskels behandling som jeg skrev at det danske forsvar havde været ude for. Men forstår godt din mening ;-) |
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Nu har jeg gennem mange år interesseret mig for eSport og jeg har aldrig hørt om evoLtic. Og jeg ved desuden at det kun er verdens eliten der kan leve af deres "hobby". Så hvad gør jer specielle? Hvorfor tror i at i vil kunne have mulighed for at aflønne spillere, ledelse og hvad der ellers er? Hold som mtw, SK, fnatic, Na'Vi mm. har alle svært ved at tiltrække sponsorater, grundet fananskrisen, der virkelig slog hårdt ned på eSport. Så jeg er virkelig nysgerrig for at vide, hvor jeres penge skal komme fra. Med venlig hilsen |
Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.
Hej Daniel,
Glædeligt at se sådan et frisk svar fra en herre som dig - det er noget der brænder i mig, at kunne give dig svar på! For at "prøve", at være så præcis så muligt, så kan jeg for det første prøve at starte ud med en lille skitse for dig..
Nu har du garanteret gået i folkeskolen, og haft en "klasselærer", som har lært dig op i diverse fag, og sikkert kunne give nogle råd og erfaring fra sig - uanset om du har set op til personen eller ej. Det som min fatning er med dette, er at fortælle dig, at det ikke er ensbetydende med "penge" evig og altid, men om at dele sin erfaring ud, for NETOP at kunne skabe NYT, ÆNDRE SITUATIONER OG FOR DEN SAGS SKYLD, BLIVE BELØNNET I SIDSTE ENDE! Som situationen er nu, så er hvad vi har af sponsorer OFFENTLIGT, men hvad de giver os er INTERN - hvilket jeg hellere ikke vil komme nærmere ind på. For en anden ting, så mindes jeg nu ikke at jeg har noteret nogen form for lønninger til vores spillere, men mere at kunne give dem en oplevelse for livet, samt at kunne komme ud og kæmpe, der hvor der virkelig er konkurrence om pengene og hvor at sponsorerne kan blive set!
Håber at dette modsvarer dine spørgsmål.
|