Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manager søges til eSport Gruppe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at poste en forespørgelse, så håber det er O.K at jeg gør det under denne tråd :o)

Manager - EVOLTIC - play Your SPORT 

Vi søger en person der……. 
skal være med til at udvikle evoLtic * eSport. Du skal varetage den daglige ledelse af evoLtic's sekretariat og i øvrigt være det naturlige bindeled mellem medlemmer, udvalg, ansatte, samarbejdspartnere og bestyrelsen. 
Endvidere har manageren følgende opgaver….. 

* Daglig kontakt til medlemmer, udvalg, de øvrige spillere, DEU samt andre samarbejdspartnere og interessenter. 
* Sponsorkontakt og pleje samt søgning og forhandling
* Ledelse af turneringer. (TOUR,DM,SLAP,CLANBASE,etc.) 
* Deltagelse i bestyrelses- og udvalgsmøder samt andre møder i relation til evoLtic's samarbejdspartnere/interessenter. 
* Koordinering af og deltagelse på messer/konferencer. (Fag messe og offentlig messer.) 
* Være sparringspartner til udvalg, ansatte og bestyrelse
* Tilføje opgaver for/til bestyrelsen. 
* ”Udvikle” medlems services til gavn for organisationens medlemmer. 

Hvad er vore forventninger til dig? 
* Du har en teoretisk uddannelse indenfor organisation eller afsætningsøkonomi. 
* Du er mellem 18 og 25 år. 
* Du besidder LEDER kompetencer. 
* Du har en forretningsmæssig indstilling og er resultatskabende. 
* Du arbejder selvstændigt, er proaktivt, struktureret og målrettet. 
* Du er fleksibel og serviceminded. 
* Du kan have mange ”bolde i luften”. 
* Du er udadvendt, omgængelig og kan skabe tillidsfulde relationer. 
* Du (har) spiller(t) counter-strike og har et kendskab til spillets facetter. 
* Du har gode kommunikationsevner, både i tale og på skrift (herunder engelsk og gerne tysk). 
* Du har et solidt kendskab til brugen af edb. 
* Du er indstillet på, at arbejdstiden er fleksibel og skal påregne en del weekendarbejde i løbet af året. 

Hvad kan vi til gengæld tilbyde? 
* En stilling med alsidige og varierende arbejdsopgaver og store udfordringer 
* En stilling, der giver plads for udvikling og nytænkning 
* En deltidsstilling med fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejdsplads 
* Arbejdsvillige og fokuseret medlemmer (spillere). 
* Forhåbentligt en endelig aflønning, der modsvarer dine kvalifikationer (hvad vi kan bestræbe os til) 

Hvornår skal evoLtic's manager tiltræde?

Vi forventer at du kan tiltræde senest pr. 1. November 2010. 
Mener du at kunne udfylde ovenstående jobprofil og matche vore forventninger, så send en skriftlig ansøgning til evoLtic, på email nimproAngelhotmail.com
Overskriften bør mærkes ”Manager” 
Ansøgningsfrist: SNAREST MULIGT

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 22:32
Vi forventer at du kan tiltræde senest pr. 1. Oktober 2009.  Det bliver ikke nemt ;-)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 22:43

Fejlen ændret ;o)! 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 17:39

Jeg vil ikke male fanden på væggen men der har lige været en sag med forsvaret med deres job annoncer hvor de også fortrak folk imellem 18 - 25 og det måtte de ikke pga forskels behandling osv osv

Jeg ville bare nævne det ;-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 18:28

Hey Mick ;o)

Vi er ude i 2 vidt forskellige sager, hvor vi snakker om ansvarsområde - af hensyn til at jeg ikke tænker en 14årige vil blive taget seriøs, hvis han fx kontaktede et verdensfirma, som skulle tro på vores ret så intive og seriøse projekt :o)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:08

jojo jeg forstår. men ændre jo ikke på reglen om forskels behandling som jeg skrev at det danske forsvar havde været ude for. Men forstår godt din mening ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:30

Nu har jeg gennem mange år interesseret mig for eSport og jeg har aldrig hørt om evoLtic. Og jeg ved desuden at det kun er verdens eliten der kan leve af deres "hobby". Så hvad gør jer specielle? Hvorfor tror i at i vil kunne have mulighed for at aflønne spillere, ledelse og hvad der ellers er? Hold som mtw, SK, fnatic, Na'Vi mm. har alle svært ved at tiltrække sponsorater, grundet fananskrisen, der virkelig slog hårdt ned på eSport. Så jeg er virkelig nysgerrig for at vide, hvor jeres penge skal komme fra.

Med venlig hilsen
Daniel Nørregaard 

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 02:10

Hej Daniel,

Glædeligt at se sådan et frisk svar fra en herre som dig - det er noget der brænder i mig, at kunne give dig svar på!

For at "prøve", at være så præcis så muligt, så kan jeg for det første prøve at starte ud med en lille skitse for dig..

Nu har du garanteret gået i folkeskolen, og haft en "klasselærer", som har lært dig op i diverse fag, og sikkert kunne give nogle råd og erfaring fra sig - uanset om du har set op til personen eller ej.

Det som min fatning er med dette, er at fortælle dig, at det ikke er ensbetydende med "penge" evig og altid, men om at dele sin erfaring ud, for NETOP at kunne skabe NYT, ÆNDRE SITUATIONER OG FOR DEN SAGS SKYLD, BLIVE BELØNNET I SIDSTE ENDE!

Som situationen er nu, så er hvad vi har af sponsorer OFFENTLIGT, men hvad de giver os er INTERN - hvilket jeg hellere ikke vil komme nærmere ind på.
Hvis du tager et bedre kig på hvad der egentlig sker med E-Sporten, så har finanskrisen ikke kradset særlig meget på det.
Nogen firmaer har skærpet ned - andre har slet ikke bemærket at de er i krise - det handler stadig om at holde sig i live, vise at nedture kan komme som en influenza, men altid kan helbredes, bare ved at vride ansigtet et par grader og tænke anderledes i den værst tænkelige situation. 

For en anden ting, så mindes jeg nu ikke at jeg har noteret nogen form for lønninger til vores spillere, men mere at kunne give dem en oplevelse for livet, samt at kunne komme ud og kæmpe, der hvor der virkelig er konkurrence om pengene og hvor at sponsorerne kan blive set!
- Derimod, for dem som gør dette muligt for os, så er de uden tvivl en bonus for os, som skal lønnes for deres hjælp, tid og tillid - hvilket her måske kunne falde i din interesse?

Håber at dette modsvarer dine spørgsmål. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)