Hej Aminoer, Nogen af jer der kender et webhotel hvor jeg fks. har 10 domæner, og kan få dem fordelt over 10 ip adresser. Eller 3 domæner på 1 ip, 3 domæner på en anden ip adresse og 4 domæner på en tredje ip adresser. Nogen der kan hjælpe med et webhotel, der tilbyder flere ip adresser? Christopher Roelann |
Webhotel - Med flere ip adresser.
- 1
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
|
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Hej Christopher Det kan de fleste seriøse webhoteller hjælpe dig med hvis du virkelig har behovet :) Hvad skal det bruges til?
Du er velkommen til at skrive til mig på mmc@specialhosting.dk med lidt info om dine behov, budget mv. så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig :) |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej ;) Tak for svarene, ja det har noget med SEO'en at gøre ;)
Christopher |