Hvor meget må jeg ændre i en underleverandøraftale? Jeg har købt en fra Dokumenter.dk, men den passer ikke alle steder til mit behov, så derfor vil jeg gerne ændre lidt på div vilkår.
En standardkontrakt skal kun ses som inspiration og bruges som disposition til den kontrakt du skriver med din underleverandør.
Den skal naturligvis tilpasses de faktiske forhold - men hold tungen lige i munden...
Måske en flink Amino jurakyndig vil læse korrektur på den, ellers er det værd at overveje at få en advokat til at gennemlæse den inden underskrivelse. Den juridiske aftale mellem leverandøren og dig er jo grundlaget for din forretning, derfor er dette EKSTREMT vigtigt.
Jeg er igang med at skrive aftalen om så den passer til mit behov. Er der nogen der har tid og lyst til at læse korrektur på den når jeg er færdig med den?
Jeg vil meget gerne tage imod dit tilbud:) Men min kunde har lige pludselig nye ønsker til produktet, så der vil gå noget tid før jeg er klar med aftalen. Men håber at jeg må kontakte dig når jeg når så langt?