Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikelskrivning 75kr + moms. Køb 5 og få 1 gratis.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører stadig tilbuddet, 75kr + moms pr. artikel! køb 5 og få 1 gratis! :)

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:42

Vi er meget tilfredse... Har lige bestilt 20 mere...

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

--------------------------------------------------------------------------------------------------

http://findlinser.dk/b/briller-eller-kontaktlinser

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har ikke erfaring med virksomheder, som skriver artikler og derfor ej kendskab til, hvor meget de tager for disse, men mon ikke pris og kvalitet hænger sammen?

Generelt synes jeg at artiklen bærer præg af dagligdagssprog, vage formuleringer og mangelfuld tegnsætning. Er man ikke den store retorikkritiker, dansklære eller Johannes Møllehave, så er det en ganske fin service.

Kan du fortælle om din researchmetode? Hvilke sider finder du pålidelige, og hvilken fremgangsmåde benytter du dig af? 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:16

Stiven - jurist:
Jeg har ikke erfaring med virksomheder, som skriver artikler og derfor ej kendskab til, hvor meget de tager for disse, men mon ikke pris og kvalitet hænger sammen?

Og da du heller ikke har erfaring med SEO & Ophavsret åbenbart(jurist?) så vil jeg anbefale dig at fjerne den kopiret artikle :)

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 13:18

Stiven - jurist:

Generelt synes jeg at artiklen bærer præg af dagligdagssprog, vage formuleringer og mangelfuld tegnsætning. Er man ikke den store retorikkritiker, dansklære eller Johannes Møllehave, så er det en ganske fin service.

Kan du fortælle om din researchmetode? Hvilke sider finder du pålidelige, og hvilken fremgangsmåde benytter du dig af? 

Hej Stiven!

Ofte er det personen, som bestiller artiklen, der giver eksempler på lignende artikler. På den måde ved jeg hvad kunden vil have. Jeg researcher de informationer, som kunden giver mig og mere til, hvis jeg finder dette nødvendigt.

Hvis kunden er utilfreds med noget, så finder vi en løsning på det. Dette er helt Gratis!

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er en dansklærer og ej heller en grammatik ekspert. Jeg elsker at skrive og synes selv, at jeg gør det godt. Så længe mine kunder er tilfredse, så ser jeg ikke noget problem i det.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 13:19

BruunMedia:

Stiven - jurist:

Og da du heller ikke har erfaring med SEO & Ophavsret åbenbart(jurist?) så vil jeg anbefale dig at fjerne den kopiret artikle :)

Netop! Jeg håber du fjerner artiklen hurtigst muligt..

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vigtigste er også at kunderne er tilfredse, som du selv pointerer.

Jeg synes det er en fin service, som mange kan gøre brug af. Mange ønsker sikkert en god artikel til deres blog, eller en skarp salgstale til forsiden af en given hjemmeside.

Min kritik kan nemt opfattes som meget negativ, men sådan skal den bestemt ikke opfattes. Var mere interesseret i, hvordan du arbejdede. 

BruunMedia:

Jeg var en kende for hurtig - har i stedet lavet selvsamme henvisning til artiklen, som Faz.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 13:30

Det var da utrolig billigt. Det du tager 75 kr. for tager jeg 3600 kr. for. Det er næsten 50 gange så meget :-) 

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 13:39

Hans Henrik Lichtenberg:

Det var da utrolig billigt. Det du tager 75 kr. for tager jeg 3600 kr. for. Det er næsten 50 gange så meget :-) 

Man betaler jo også for professionalisme, og jeg betegner mig slet ikke som en professionel skribent, hvilket du jo er Yes

Jeg mener dog, at jeg gør et godt arbejde, hvilket også underbygges af mine referencer. Desuden driver min lidenskab for skrivning mig til at gøre mit bedste.

Nu du  har skrevet en kommentar i min tråd, hvad synes du så om mine artikler?

Evt. tjek den her om fjernelse af næsehår

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 23:14

Kvaliteten er ok, teksterne kunne godt trænge til en gang fransk strygning og vask, men set i forhold til din alder og baggrund er det bestemt ok. - Og hvis du går efter en fremtid inden for skrivefaget, så er det super for dig at få noget praktisk erfaring med at skrive en helvedes masse for en masse kunder. Så bare klø på det med. 

To råd: 

Lær at sætte grammatisk komma og tifingerblindskrift. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)