Så skal du vel finde et andet kursus. Det kursus er nomeret til tre dage. Alternativt skal du finde et 100% kursus, som er en kopi af Microworlds koncept, hvor der er lagt certificering ind i forløbet.
Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at tage de officielle Microsoft kurser (MOC kurser). Find hellere et kursus der kører efter 100% konceptet (som det hedder hos Microworld) eller Time To Learn (Teknologisk).
Der læser du et givent antal kapitler op til 1. kursusdag. På 1. kursusdag gennemgår man så de kapitler man har læst. Inden næste kursusdag (ca. 14 dage efter) læser man så de næste kapitler, gennemgår dem på 2. kursusdag osv.
Det er en genial måde at lære på. Man sætter sig først ind i stoffet, så godt man kan og på kurset gennegår man så de ting man ikke har styr på.
MOC-kurser er ifølge min erfaring overfladiske og ikke meget andet end en lang oplæsning af MOC-materialet. Kursusudbyderen SKAL nemlig følge en fastlagt undervisningsplan.
Sjovt, jeg vil netop anbefale et sådant kursusforløb.
Skal man bestå de officielle test, som Microsoft giver papir på, er det et MOC kursus der er grundlaget for testen.
Såfremt du har oplevet en "oplæsning" af MOC materialet, så har du vist været ganske uheldig.
TTL og 100 % konceptet ( Og ret mig endelig hvis jeg tager fejl) er det samme stof der gennemgåes da det er de samme bøger der undervises efter, det tager bare 5 gange så lang tid!
Microworld og Teknologisk Institut er også CPLS centre, og har derfor samme adgang til MOC materialer.
Mvh
Henrik
MCT MCDBA MCDST MCSA MCSE MCSE Sec. MCTS (Læst og bestået med bla MOC materialer)