Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad lærer man på dette kursus Microsoft Server 2008, R2 (MCTS 70-640

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gregersen:

www.microworld.dk

Ring derind og spørg efter Jette

Hils fra Kim - IT Operators, så skal hun nok finde et hold til dig.

Hej,

Kea tilbyder kurset i samarbejde med microworld.(kurset er optaget)
Microworld er et godt sted, jeg tog MPCD certificering hos dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

Så skal du vel finde et andet kursus. Det kursus er nomeret til tre dage. Alternativt skal du finde et 100% kursus, som er en kopi af Microworlds koncept, hvor der er lagt certificering ind i forløbet.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:59

Jeg har eksamen 70-640 (faktisk hedder den 83-640 nu).

Hvis du ikke har arbejdet med Active Directory før, så vil jeg våge den påstand at du ikke får noget brugbart ud af kurset.

Hvis jeg var dig, så er kurset 70-646 nok mere interessant, da du ikke behøver den samme baggrundsviden for at fuldføre.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 11:17

IT-Konsulenten:

Jeg har eksamen 70-640 (faktisk hedder den 83-640 nu).

Hvis du ikke har arbejdet med Active Directory før, så vil jeg våge den påstand at du ikke får noget brugbart ud af kurset.

Hvis jeg var dig, så er kurset 70-646 nok mere interessant, da du ikke behøver den samme baggrundsviden for at fuldføre.

Jeg er it ingeniør af uddannelse og jeg har en generel viden om server, netværk. Mit special har været programmering.

Men kan kurset 70-646 bruges til noget praktisk. Jeg er ønsker tag  kurset som kan BRUGES efterfølgende.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 11:47
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:43

Ali Ali:
Jeg er it ingeniør af uddannelse og jeg har en generel viden om server, netværk. Mit special har været programmering.

Det ændrer ikke på at det nævnte kursus kun er relevant, hvis man har erfaring med Active Directory.

Ali Ali:
Men kan kurset 70-646 bruges til noget praktisk. Jeg er ønsker tag  kurset som kan BRUGES efterfølgende.

Ja, det vil give dig specifik viden omkring Server 2008

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 13:31
Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38

Hej Ali Ali.

Det nummer du referere til er faktisk en test, og ikke et kursus.

MCP testen 70-640 er ganske rigtigt, som mange skriver, AD baseret.

For at kunne bestå MCP test 70-640 burde man deltage på følgende kurser:

6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
6426 Configuring and Troubleshooting Identity and Access Solutions with Windows Server 2008 Active Directory

(Dette er de officielle Microsoft kurser og disse afholdes af bla Segment, som er CPLS center.)

Dernæst ind i testlokalet, og bestå test 70-640 og så besidder du certificeringen:

MCTS: Windows Server 2008 Active Directory Configuration Big Smile

Læs mere her

Mvh

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at tage de officielle Microsoft kurser (MOC kurser). Find hellere et kursus der kører efter 100% konceptet (som det hedder hos Microworld) eller Time To Learn (Teknologisk).

Der læser du et givent antal kapitler op til 1. kursusdag. På 1. kursusdag gennemgår man så de kapitler man har læst. Inden næste kursusdag (ca. 14 dage efter) læser man så de næste kapitler, gennemgår dem på 2. kursusdag osv.

Det er en genial måde at lære på. Man sætter sig først ind i stoffet, så godt man kan og på kurset gennegår man så de ting man ikke har styr på.

MOC-kurser er ifølge min erfaring overfladiske og ikke meget andet end en lang oplæsning af MOC-materialet. Kursusudbyderen SKAL nemlig følge en fastlagt undervisningsplan.

Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:41

Sjovt, jeg vil netop anbefale et sådant kursusforløb.

Skal man bestå de officielle test, som Microsoft giver papir på, er det et MOC kursus der er grundlaget for testen.

Såfremt du har oplevet en "oplæsning" af MOC materialet, så har du vist været ganske uheldig.

TTL og 100 % konceptet ( Og ret mig endelig hvis jeg tager fejl) er det samme stof der gennemgåes da det er de samme bøger der undervises efter, det tager bare 5 gange så lang tid!

Microworld og Teknologisk Institut er også CPLS centre, og har derfor samme adgang til MOC materialer.

Mvh

Henrik

MCT MCDBA MCDST MCSA MCSE MCSE Sec. MCTS
(Læst og bestået med bla MOC materialer)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)