Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange smartphones er der i DK?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

JaskoB:

Søg på Smartphone definition . Læste den tidligere, men har helt svedt ud den eksakte definition.

Spørgsmålet gik nu mere på den defination der var brugt i undersøgelsen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 14:33

Jeg har lige snakket med en "ekspert" i at finde frem til forskellige databaser, og fik at vide at man skal søge via sin skoles databaser. Der er alt muligt godt at finde .

Men du kan lige se lidt her:

http://www.headsupcph.com/blog/minimum-150-000-200-000-iphones-i-danmark

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:44

JaskoB:

Syntes stadig ikke at der er dukket et egentlig konkret svar på - hvor mange der er i DK og udviklingen af disse tal .

Jeg tror aldrig du vil kunne få et 100 % korrekt svar. Den letteste løsning på et næsten rigtigt svar, vil være evt. at kontakte presseafdelingen hos de teleselskaber der også sælger telefoner. De vil med stor sandsynlighed kunne forsyne dig med nogle oplysninger.

Men der bliver også solgt en del telefoner udenom teleselskaberne. En del af disse butikker importerer dem, så de vil aldrig fremgå af en officiel statistik.

Med hensyn til at salget af smartphones skulle være 89%, vil jeg vove den påstand at det er et noget overdrevet skøn. Der bliver stadig solgt rigtig mange billige telefoner uden abonnement, til ældre, unge mennesker, kriminelle, og folk der bare er ligeglade.

Men der er ingen tvivl om at andelen af smartsphones er eksploderet, og vil stige støt det næste lange stykke tid. Men 89 % tror jeg er lidt for højt. Hos os ligger andelen på lidt over 60% i perioden 1/1-2010 - 30/9-2010, og det tror jeg er et mere retvisende tal. Faktisk mener jeg at der er lidt over gennemsnittet, i forhold til de sidste tal jeg så fra operatørerne. Men igen: smartphonesalget er eksploderet, så jeg tør ikke sige noget med sikkerhed :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:45

Læste en politiken-artikel, hvor antallet var sat til 700.000 ved udgangen af året. Antallet var udregnet af en Jon Lund (jon-lund.com), der er teleanalyttiker.

Håber det kan sende dig i den rigtige retning.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:42

Det synes jeg også. Men det var det vores team har fundet, dog med forbehold! I vores research proces klassifiserede vi smartphones som smart, smarter og smartest. (smartphones).  

fx. Htc desire er (smartest) og en nokia N73 er (smarter) etc

Gratis mobil marketsføring www.mocansa.com  - Rabat hvor du går!

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 18:58

der er ca 530.000 iphones og smartphones med android system i DK fandt jeg ud af.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:12

JaskoB:

der er ca 530.000 iphones og smartphones med android system i DK fandt jeg ud af.

Så sælger man en app til $1 til 1% så tjener man 15.000 kr.... ikke dårligt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:59

Hej Nonoyes

Har læst og tjekket diverse links i den træd du har deltaget i herinde.

Jeg må nu lige høre dig, om vi kan hjælpe hinanden?

Sidder også med en opgave -dog af en anden slags, men stadig omhandlende Smartphones.

- Kan du måske give mig en mulighed ofr at læse dine undersøgelser eller mon du stadig brugesdenne side?

Jeg er service økonom -ved at lave en opgave;

En forretningsplan for en virksomhed der arbejder med APPS til oplevelsesindustrien.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Altså vi har udarbejdet en opgave om Nokias position på smartphonemarkedet. Vi har selvfølgelig fundet frem til en masse tal, men opgaven tag udgangspunkt i Nokias manglende kompetencer på smartphone markedet. hvad tænker du på mere præcist

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:20
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)