Tak for dit svar. Men det er ikke helt det jeg leder efter.
Ser dog smart ud, men jeg kan ikke tilføje egne felter til registreringssiden så vidt jeg kan se, eller vise medlemmerne på en overskuelig måde. Umiddelbart styrer det kun adgangen til indholdet på siden. Det har jeg allerede en funktion til.
Det er en process der er forholdsvis nem at lave en for erfaren wordpress-plugin-programmør. Så spørgsmålet er om du ikke skal betale for at få sådan et plugin lavet?
Det der vil tage længst tid her er at du skal kunne lave dynamiske felter. Men samlet vil jeg tro at sådan et plugin kan laves på 1-2 dage.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Med det plugin der hedder Register Plus Redux kan du tilføje custom fields til dine brugere.
Jeg skal selv bruge et plugin der lister medlemmer, og har ikke kunnet finde noget optimalt, så derfor vil jeg lave et selv. Eftersom jeg selv skal bruge det uanset deler jeg det gerne med dig når jeg er færdig :) men det bliver nok først i starten af næste uge.