Hej Alle For nogle år siden startede jeg en fodbold klub sammen med nogle af mine kammerater : Vi har haft meget fremgang og er rykket op alle år siden vores start. Vi er lidt over 100 medlemmer nu, og vi skal have os et klubblad. Der skulle vel ikke være nogen som havde en skabalon liggende eller som havde et tidligere blad liggende så jeg kan se hvordan det skal sættes op når man skal sende det til trykkeriet ? Mvh Rasmus Mørch |
Nogen som har lavet Klubblad eller noget i den stil A5 format
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Mørch
Hvilket program vil du lave bladet i? Trykkerier vil som regel gerne have en pdf-fil. |
Hej Bettina Jeg har Adope Acrobat Reader Professionel så jeg kan sagtens lave word filer osv. om til .pdf men men men, hvordan får kan jeg lave siderne så det passer med A5 ? Mvh Rasmus Mørch |
Mørch
![]() |
Hvis du har kontakt til et trykkeri, så spørg evt. dem om, hvordan andre laver deres blade... |
Hej Rasmus Når vi sender en 4-sidet A5 folder til tryk, bør du sende trykkeriet éen PDF fil bestående af 4 sider. Hvis du er interesseret i hjælpe til grafisk opsætning, vil vimeget gerne give dig et bud på det. Mvh. Mette Stormes |
Hej Rasmus Når vi sender en 4-sidet A5 folder til tryk, bør du sende trykkeriet éen PDF fil bestående af 4 sider. Hvis du er interesseret i hjælp til grafisk opsætning, vil vi meget gerne give dig et bud på det. Mvh. Mette Stormes |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)