Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:46

Det er et par stykker der ud men ikke er bedst for den danske marked. Bare google 'free accounting'! Jeg vil forslog du bruger en billig løsning hvor man kan betale 100kr -149 kr eler lign om måned uden binding. Economic, mamut, c5 eller lign. Håber det hjælpe

Gratis mobil marketsføring www.mocansa.com  - Rabat hvor du går!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:48

Lineline:

Hej!

Nogen tips til et gratis, brugervenligt regnskabsprogram?

Mvh

Skal du lave et regnskabsprogram?

Tilmeldt 12. Sep 10
Skrevet kl. 14:32

Nej herregud jeg skal ikke selv lave et :) Jeg mener et program jeg kan bruge ligesom windows summasummarum. Det koster bare 1225. hvilket er lidt i overkanten til hvor jeg er nu. Det havde været super med et dansk. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:41

hvis  du  synes kr. 1225  er  et  uoverstigeligt  bjerg   -  så  bliver  det  måske  lidt  svært 

SummaSummaSummarum   kan  du  gratis bruge   hvis   du    holder  dig  under  100 bilag  om året.

Skal  det være  helt  gratis   så  er  der  jo  klør  fem  og  så  papir  og  blyant  -  Det   kommmer  man  r i g t  i  g    langt  med   uden  at  skulle  betale

Tilmeldt 12. Sep 10
Skrevet kl. 22:35

Jeg gad godt se dine  regnskaber, når du får "lidt i overkanten" til at blive "et uoverstigeligt bjerg" Ha ha :) Nej der mange ting jeg hellere vil bruge penge på end et regnskabsprogram lige nu. Det er muligt jeg vil benytte det med under 100 bilag om året. Det vidste jeg ikke. Mange tak for hjælpen. :)

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:01

Hej LineLine :)

De fleste programmer tilbyder 14 dage eller mere gratis, så du kan se hvad du får for pengene. Flere regnskabsprogrammer har også gratis versioner som nævnt ovenfor. Men forvent ikke at du får guld og grønne skove gratis. Tingene hænger sammen :)

Ellers bank noget op selv i excel!

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:39

Hej LineLine

Prøv Finans CE http://www.regnskabscenter.dk/ 

Der er et fuldstændigt GRATIS dansk program uden begrænsninger. Det kan selvfølgeligt ikke alt.

Det kan Finans CE Enterprise (næsten) Pris 499,- engangspris og 0 kr. pr. måned

Brug vores support hvis du har spørgsmål eller vil have hjælp.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)