Hejsa, Jeg vil lige høre, om der er en/flere som kan hjælpe mig? Jeg kunne godt tænke mig, at få udarbejdet en mindre ting i hærdet metal, i forbindelse med en idé jeg har. Det er en meget simpel og lille konstruktion! Metalverdenen er et nyt område for mig og jeg søger derfor råd, tilbud, erfaringer og henvisninger. Til dem som kan løse opgaven, I er velkommen til at fremsende et tilbud. Enten offentlig i denne tråd (så andre også kan se det) eller privat til min amino profil. Men det er som sagt en meget simpel og lille ting. Til at starte med, skal jeg bruge et styk, som skal testes. Såfremt testen godkendes, vil der være mulighed for bestilling af større ordre. Mht mængden af metal, som der ca skal til for at løse opgaven: En plade på cirka 20cm x 40 cm, burde kunne repræsentere den maximale mængde metal, som skal bruges i konstruktionen. Herefter skal der "klippes" strimler, som skal bøjes. Håber det gav mening... Ser frem til at høre fra dig/jer.
Mvh Jesper |
Hej Jesper
Prøv at ring til Protyp Industriteknik, tlf. 30425542, du får nok konkakt med Kristian. De arbejder i prototyper, jeg er overbevist om at de kan hjælpe. Du kan altid ref. til at jeg har anbefalet dem.
Mvh
Bertil Vrou Thomsen
SAG-partners ApS