Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overgang til CMS fra oldtids-script

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tekniske Aminoer

Jeg har igennem mange aar drevet shoppingguiden eNU! som er baseret paa et relativt simpelt linksystem. -Det kan praecist det som det skal, hverken mere eller mindre. Dvs. indtil nu! -men nu skal der edderspillemig ske noget, men jeg har en pagerank paa 4 som jeg ikke vil skylle ud med badevandet hvis jeg ligepludselig laver drastiske aendringer.

Jeg vil gerne overfoere sidestrukturen til Joomla, men hvis jeg importerer data og lancerer en anden version, vupti -dermed siger jeg farvel til de tusindevis af gamle URL'er som Google har indekseret og saa kan jeg begynde forfra med at linkbuilde og fanden og hans pumpestok.

Nogen gode forslag til hvordan man undgaar at tabe pagerank ved at relancere sin hjemmeside?

Idea

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:38

En af de helt grundlæggende ting du skal gøre er at finde ud af, hvilke sider du har som rent faktisk ranker i søgemaskinerne. Disse sider skal du have lavet en liste over og så skal du have lavet en redirect fra disse urls til de nye (eller ligge de nye sider på den samme url, såfremt din url er SEF-venlig).

Har du fx en masse tråde fra et forum, som ikke har nogle indgående links, så vil jeg skippe arbejdet med at skulle redirecte alle disse og istedet sætte fokus på at få redirected al trafikken fra de - for google - relevante url's. 

Husk, at det skal være 301 redirects.

Tag evt et kig på sh404sef, som er et komponent, der kan hjælpe dig med at få styr på den tekniske opsætning af dit Joomla website (bemærk: ignorer linket til den gratis version af sh404sef som jeg beskriver på mit website: Køb istedet komponetet - det er pengene værd.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:42

Hej Sameh. Jeg er sikker på at vi kan finde en god løsning til en automatisering på dit problem hos Better-Web. Tag et kig forbi, hvis du ønsker at betale dig fra den sure opgave :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Tak for tilbuddet, men jeg vil selv bide i det sure aeble og have fingrene plantet i koelerhjelmen Huh?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

Hej Rasmus

Tak for kommentaren, det lyder umiddelbart fornuftigt. Saa nu skal jeg finde ud af hvordan jeg griber det an uden at haelde grus i mekanikken.

Mvh

Sameh

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:03

Sameh Niazy:

Hej Patrick

Tak for tilbuddet, men jeg vil selv bide i det sure aeble og have fingrene plantet i koelerhjelmen Huh?

Bare i orden Sameh.
Hvis du ombestemmer dig så send mig en PM. Jeg er sikker på at vi kan sammensætte et fint Amino tilbud til dig for få hunrede :)

Men held og lykke med at skifte system.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)