Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med google maps

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest undskyld hvis jeg ikke har postet den i den rigtige kategori

Vi har lidt problemer med Google Maps, virksomheden Cafe Visa ApS i Aalborg er kommet på Google Maps og det er der ikke noget galt i, problemet er bare at det ikke er os der har tilføjet den, og at det er et forkert telefonnummer. Jeg har prøvet at ændre det, men kunne ikke få det til at virke, så prøvede jeg at lave en hel ny fortegnelse, men den vises slet ikke på google maps, det er gået hen og blevet et stort problem, da flere af kunderne ringer til vores nabo som er en netcafé.

Håber I kan hjælpe os

på forhånd tak

- Jeppe Bech Albrektsen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:22

Det kan vel løses med en god gammeldags mail til Google.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

har prøvet på deres forum dog uden held..

Men har du en mail adresse?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03

Nogen der kan hjælpe? er selvfølgelig klar til at betale for det

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:09

Vi har samme problem - er flyttet ind i en bygning hvor der tidligere lå en stor dækforhandlerkæde.
Denne er tagget på googlemaps og vi kan ikke fjerne det - tilsyneladende er det kun den person som har lavet tagget, som kan fjerne det igen.

Jeg har forgæves søgt efter en mailadresse eller lign til at kontakte google, men kan ikke finde det.. Så jeg lytter lige med, hvis nogen skulle sidde med svaret!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:17

du skal ansøge om at få lov at ændre oplysningerne på google map. Det kræver du opretter en google bruger.

derefter skal du verificere at du har tilladelse til at ændre oplysninger, typisk kan det gøres ved at give google et mobilnummer hvor du får en sms kode som kan verficere dig, alternativt kan man få googles automatisk opkaldsrobot til at ringe op til et telefonnummer og en computer oplæser nogen koder til dig.

Sidste løsning er postkort løsningen, men jeg har aldrig hørt om nogen der har fået disse postkort.

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:44

Lars: For måske en måned siden ville jeg have givet dig ret, men jeg har lige prøvet at logge ind på min egen virksomhedsprofil og så vidt jeg kan se, skal oplysningerne nu ændres via Google Places. Jeg tror Google har gang i et eller andet med Places, da der på min Android mobil nu er blevet "plads" til reklamer nederst i Places. Surprise 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04

Vi har prøvet at oprette vores en ny bruger, for at se om det kunne hjælpe, har også fået en sms, med det nye kodeord, men selvom vi aktivere det, så bliver det aldrig ændret.

Sådan her ser det ud: http://bit.ly/bDZ7a6

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)