Hej med-aminoer Jeg ved, at en række webshops efterhånden gíver brugeren muligehd for at zoome ind på detaljer i i produktfotos (eks. Bonaparte.dk). På samme måde har nogle butikker indbygget en funktion, der givert mulighed for at dreje et produkt 360 grader (eks. Dell). Da jeg er i færd med at udvikle en webshop (baseret på OSCommerce), hvor produktets detaljer er vigtige, søger jeg med lys og lygte efter udbydere af disse services, som kan integreres i shopppen. Er der nogen der har kendskab til, hvor man kan købe sig til zoom/rotations-services. ? Mange hilsener Thomas |
zoom/rotations-system til integration i webshop
- 1
Markedets billigste OEM reservedele til Peugeot og citroen
Det er vist én af de ting, som brugeren wideeyes herinde tilbyder. mvh Hans |
Hej Thomas Herunder er en 3D zoom foto løsning, hvor man både kan rotere og zoome. Se f.eks. 3D Zoom Foto af Kildemoes Cykel, hvor man gennem en lup ser et forstørret område. Samtidigt kan du rotere cyklen med musen. Smart og helt uden brug af forstyrende interaktionsknapper ;-) Læs evt. mere her: Jeg ved godt, at dette indlæg er ret præcist 2 år gammelt, men det kan jo være, at det stadig har interesse. Der er jo sket en del på det felt siden. Mange hilsener Oliver
|
Tak for tippet Hans. Og du har ret - det er noget vi har lavet lidt af. Men specialet er nu 360 grader panoramabilleder og Virtuelle Rundture så disse 3D objekt fotos er vi gået lidt væk fra igen. Her kan Oliver / Simpel3D tilbyde en mere prisvenlig løsning. Hilsen Morten |
Hej Thomas Denne har jeg selv kigget på at bruge. Den er rimelig nem at implementere og så er den billig. Der er forskellige typer men synes at "Magic Magnify" er bedst! God Weekend |
Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk