Undskyld hvis jeg er i det forkerte forum. Men er der nogen, der kan fortælle mig, hvad der sker, når man er inde på en hjemmeside og så ikke kan bruge retur-pilen, men bliver "hængende" på hjemmesiden.
Hvordan opretter man den funktion - eller rettere sagt, hvordan undgår man at gøre det? For det er da rigtig irreterende.
Altså jeg googler et emne og går ind på en hjemmeside. Det er så ikke lige det, jeg ville finde og jeg vil gå tilbage til min søgning. Men siden vil ikke "slippe" mig og jeg bliver hængende.
Det få mig altid til at "blackliste" sådan en side, så det fænomen vil jeg gerne undgå.
det nemmeste er typisk (afhængig af browser), at vælge at gå 2 steps tilbage, eller klikke direkte på ens søgnings step i historikken. i Nogen browsere kræver det man skal ind i historikoversigten, i andre kan man gøre det direkte i forbindelse med "back / tilbage" knappen.
Nogen gange kan det også hjælpe at man trykker back hurtigt 2-3 gange i træk, så det redirect script der holder dig på siden ikke når at køre.