Jeg har overvejet, at opfordre mine kunder til at skaffe mig nogle nye kunder.
Evt. ved at give dem en gave(ca. 500,- kr).
Er det en god ide?
Har i nogle erfaringer omkring dette?
Jeg tror du får en større respons ved at give noget ekstra med når folk handler hos dig UDEN de ved det, så skal de nok fortælle det til andre helt automatisk...
Jeg tror du får en større respons ved at give noget ekstra med når folk handler hos dig UDEN de ved det, så skal de nok fortælle det til andre helt automatisk...
Interessant tanke. Kunne måske være en bedre ide, da man på denne måde også ville få mere loyale kunder.
Vi er meget glade for, at du tidligere har valgt at købe hos os. Vi håber, at du er mere end tilfreds med vores service. Vi har stræbet efter at overgå dine forventninger med sund forretning og kundefokuseret service, som få virksomheder leverer til deres kunder.
Har vi opnået dette, kan kun du vide.
Kender du nogle i dit netværk som længes efter en webshop, med vores niveau af kundeservice og som de kan stole 100% på?
Så vil vi bede dig om, at videre sende denne e-mail med en varm og frisk hilsen fra dig. Det vil altid glæde dem at høre fra dig. Derved kan de også ser, at du fundet en webshop, der endelige lever op til deres høje krav og forventninger.
Vi vil selvfølgelig vise dig vores taknemlighed, ved at give dig og dit netværk 10 % rabat ved jeres næste bestilling. I bedes oplyse reference nr: XXXXX under bestillingen.