Hey! Jeg har lavet en online oprydningsworkshop, hvor du kan få orden på dit klædeskab på kort tid med undervisningsmateriale og rådgivning. Jeg har fået god opmærksomhed, men der er desværre ikke så mange der har tilmeldt sig. Så jeg ville lige høre hvad I synes om min workshop. Så jeg ville blive rigtig glad hvis du havde tid til at tjekke min side ud og skrive en kommentar her om hvad du synes. Virker workshoppen overskuelig? Er det noget du kunne tænke dig at prøve? Er det en god idé? Er prisen for høj? Ect. Tusind tak! :o) Kh Dorthe Mey www.DorthesRoderier.dk |
Jeg ville som udgangspunkt have valgt egnet domæne at ligge siden på det er langt lettere at søgeord optimere Dog ved den interne opbygning af siden ville jeg krydslinke på siden med det ord jeg ville ligge højt på google med , bruge det anker tekst linket. Brug en h1 i overskriften i valgt ord er det ikke ordet oprydningshjælp ? Du vil højt med , google ser blogspot siden som din hovedsiden grundet links opbygning Jeg ved ikke hvor meget der kan arbejdes med strukturen i en blogspot side? Bloggen , Hvorfor er der ikke valgt at satse på det andet domænet kan kun se den anden side er 10 links til ifølge Yahoo site seach og blogspot siden er 346 links til , Mangler især videoer og billeder der forklare om workshoppen , dette ville sælge dit produkt bedre Jeg er dog ikke 100 % sikker på du kommer ud og roder op eller om det kun er foredrag du tilbyder ?