Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprydningsworkshop - Hot or Not?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg har lavet en online oprydningsworkshop, hvor du kan få orden på dit klædeskab på kort tid med undervisningsmateriale og rådgivning. 

Jeg har fået god opmærksomhed, men der er desværre ikke så mange der har tilmeldt sig. 

Så jeg ville lige høre hvad I synes om min workshop. Så jeg ville blive rigtig glad hvis du havde tid til at tjekke min side ud og skrive en kommentar her om hvad du synes. 

Virker workshoppen overskuelig?

Er det noget du kunne tænke dig at prøve?

Er det en god idé?

Er prisen for høj?

Ect.

Tusind tak! :o)

Kh Dorthe Mey

www.DorthesRoderier.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

Jeg ville som udgangspunkt have valgt egnet domæne at ligge siden på det er langt lettere at søgeord optimere

Dog ved den interne opbygning af siden ville jeg krydslinke på siden med det ord jeg ville ligge højt på google med , bruge det anker tekst linket.

Brug en h1 i overskriften i valgt ord er det ikke ordet oprydningshjælp ? Du vil højt med ,

google ser blogspot siden som din hovedsiden grundet links opbygning

Jeg ved ikke hvor meget der kan arbejdes med strukturen i en blogspot side?

Bloggen  , Hvorfor er der ikke valgt at satse på det andet domænet kan kun se den anden side er 10 links til ifølge Yahoo site seach og blogspot siden er 346 links til ,

Mangler især videoer og billeder der forklare om workshoppen , dette ville sælge dit produkt bedre

Jeg er dog ikke 100 % sikker på du kommer ud og roder op eller om det kun er foredrag du tilbyder ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 08:09

Hej Mikael, 

Tusind tak for dit svar! 

Jeg har lavet alt på min side og er så absolut ikke verdensmester, så derfor er der ikke styr på alle links osv. 

Når der kommer penge i kasse skal der klart tages hånd om det. 

Idéen er også at bruge et andet domæne senere hen - så Dorthes Roderier kun bliver blognavnet.

Jeg er i gang med videoer og ja jeg skal også have billeder på workshop siden. Godt du sagde det. :o)

Som du siger til sidst, så har  jeg problemer med at få det formuleret helt rigtigt - det at det er en ONLINE workshop, hvor jeg sender undervisningsmaterialet ud pr email og så er der ONLINE rådgivning i 4 uger. 

Jeg må ind og se hvor jeg kan finpudse det lidt. :o)

Mange tak og hav en dejlig dag.

Mvh Dorthe

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:10

er vild med dit produkt, og kunne godt bruge din hjælp. Om der er et marked vil tiden vise.

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 19:40

mr-min:

er vild med dit produkt, og kunne godt bruge din hjælp. Om der er et marked vil tiden vise.

Mr-min - du siger bare til :o) Tusind tak!

Mit udgangspunkt er også at oprydning er KÆMPESTORT i USA - så man kan jo håbe at bare en brøkdel kommer til DK.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)