Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende mms billeder direkte til computeren?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogen der har en ide om hvordan der kan sendes MMS billeder direkte fra mobil til pc?

Jeg har søgt lidt rundt og nåede frem til en GSM modem?

Altså jeg vil kunne fx sende et billede fra min mobil også kunne modtage den på min computer som er forbundet med et eller andet der er  tilsluttet computeren via et  simkort evt.?

Jeg har et tlf-stik i min pc, det kunne jeg måske bruge?

Det skal IKKE være en løsning via et usb funktion, det skal enten være via tlf-stikket på min pc eller via et com1 port en 9pins.

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:56

jeg plejer at sende mms til min email og så tilgå det derfra. Ved ikke om det kan kan hjælpe dig.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 09:04

Nej det skal helst være noget med et simkort der er tilsluttet computeren, ikke via email, har det folk bruge en særlig apparat til formål der ligner lidt, men tak for forslag acooltool.

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 19:06

I aldi sælger de sådan en fætter hvor du sætter dit simkort i og så kopiere du bare direkte ind på computeren.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 19:08

Ja sådan en har jeg, men som du siger kan man overfør sine filer, men man har ikke mulighed for at sende mms billeder direkte til computeren

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:10

det skal vel heller ikke være bluetooth så, siden du nævner det ikke må være usb ?

Er det pga. det er en gammel pc, for ellers ville bluetooth være en nem løsning (eller afhængig af mobiltelefonen måske ligefrem med wifi).

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 19:29

Nej ikke fordi det er en gammel pc, tror ikke der er opfundet noget via bluetoth, somsagt skal det være en enhed der kan gøre det muligt for mig at sende et billed fra en anden mobil også vil computer kunne modtage den, slet ikke via filoverførsel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)