Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scoop:: Vil du møde Agels stifter, Glen Jensen, i Vejle på lørdag den 20.1.?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
For første gang i Europa:

Agels stifter og CEO, Glen Jensen.

Her er muligheden for at høre Glen Jensen selv fortælle hvordan han stiftede Agel; fra idé til selskab og vision.

En mand, der med sin fremsynethed både med hensyn til produkter og bonusplan er ved at skabe et firma der bliver et af de største i branchen.

Det bliver en fantastisk dag, og et brag af en Agel fest for hele Skandinavien.

Velkommen.

Mødet finder sted på:

Hotel Hedegaarden · Vald. Poulsensvej 4 · 7100 Vejle

Lørdag, den 20.1 kl. 16-17. 

Gæster gratis adgang.

Tilmelding:

senest torsdag aften, den 18.1., kl. 21 til

Annette.borup@stofanet.dk. tlf: 28 70 7000.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:04
Hvor "stort" var scoopet så.....? Dukkede der ellevilde Amino´er op som havde set denne annonce... ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 02:25
Hej Annette

Håber i havde et fantastisk event

Stødte på Agel forleden dag... i forbindelse med at selveste Randy Gage nu var gået igang med networkmarketing igen...

Jeg så en super fed præsentation han havde lavet... hvis i på et tidspunkt skulle være så velsignede at få ham til Danmark må du meget gerne skrive til mig og meddele det!

Personligt er mine produktdage forbi... Orker det simpelthen ik mere... så det er ikke fordi jeg er interesseret i forretningsmuligheden bagved... hehehe... og skulle jeg starte, tjae så ville det blive under ham der præsenterede mig for det første gang...

Håber du får enorm succes med din forretning... giv den nu fuld gas og skab en flodbølge! det er immervæk det der skal til, for at bryde fri af rotteræset...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)