Hej med jer Jeg laver lige en ny tråd med smykkerne. Har været på lageret og kikket på den palle smykker som jeg tilbød. Jeg kan godt forstå, der ikke var nogen der sprang på dette tilbud, da i jo ikke anede, hvad der ville blive sendt hjem til jer. Hvis der er nogen som før havde interesse, og stadig har den, kan jeg sende billederne af smykker til jer på en mail. Der er ca. 30 forskellige styles. halsbånd, armbånd, øreringe, brocher, og nogle vedhæng til f.eks tasker. Hvis der samtidig sidder nogen og godt kunne bruge tasker og bælter, i mindre mængder, eller andet accessories, så giv lyd fra jer. Der må da sidde en masse med tøjbutiker, enten fysiske el. web. der godt kune bruge en gang blandede accessories. Hvor mange af jer kan købe produkter og gange med 6-8 stykker, og stadig være billige Eksempel: jeg har denne taske på min hjemmeside www.jewels.dk 180906-L. stor beige taske 60 bred 45 høj, i blødt læderagtigt materiale (måske er det læder, jeg kan næste ikke se forskel) Vejl. udsalgspris 200.- (prismærke er på) der er over 500 stykker tilbage. pris kr. 9000.- = kr. 18 x 8 = kr. 144.- Alle produkter er fra 2006 og grunden til jeg kan sælge dem så billigt, er fordi de er fra vores overproduktion. Men for at være billig, skal det være nemt. Bedste hilsner Holger |
Hej med jer.
Lige for god ordens skyld, vil jeg sige til jer der sidder og overvejer dette fantastiske tilbud, at smykkerne er blevet solgt.
Tak til jer som har skrevet til mig, og held og lykke med jeres forretninger.
Tak til jer som har skrevet til mig, og held og lykke med jeres forretninger.
Bedste hilsner
Holger
Holger