Er det virkelig meningen at jeg skal have en mail, hver gang jeg selv har svaret på et indlæg i debatten? Kan godt se det fornuftige i at jeg får en mail, når andre svarer på debat jeg deltager i, men jeg ved jo godt når jeg selv har svaret... |
E-mail ved svar på tråd
Det har også irriteret mig rimelig meget... |
Jeg har selv været meget irriteret over det, og skrev derfor til martin. Grunden til at man få email når man selv har svaret på et indlæg, er fordi sådan er systemet købt. og man man vil hellere bruge de tilgængelige ressourcer på at udvikle nye ideer, istedet for at rette i systemet - var det svar jeg fik. Tobias. |
Hmmm, det er da ærgeligt, hvis det er holdningen. Det tangerer jo spammail, bare med det lille tvist, at det er mig selv jeg spammer |
Der er nu denne indstilling: Send besked
Ved kryds i "Nej" så får du ikke e-mails hvis folk svarer på dine debat-indlæg.
|
Problemet er de mails man får når man SELV svarer, den indstilling du giver Patrick slå jo alle svar mails fra og det er jo ikke meningen :-) Best regards |
Jeg ved det Kim. Det var nu også bare en "halv løsning" jeg kom med der. |
Jamen skal vi så ikke lade denne tråd være en kraftig opfordring til Martin Thorborg og han slæng om at få det rettet? Ved godt det ikke er verdens undergang, at de mails kommer,men det virker bare så unødvendigt og irriterende at ens smartphone bimler hver gang man ytre sig herinde. |