Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendsales.fi må man sælge der?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved I om man må oprette en brugerkonto på http://www.trendsales.fi , det koster jo ikke så meget at sende til Finland og så kan man jo sælge til andre end lige på trendsales.dk

Jeg er jo dansk statsborger og har dansk adresse.

Nogen som kan hjælpe?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:28

Spørg trendsales... Eller læs betingelserne, da det sikkert står der... ;D

Fra København
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:34

Hej Fel!x,

Der er intet til hinder for at du kan sælge på trendsles.fi. Der er jo fri handel over landegrænser.

Dog er der jo de samme regler med hvormeget man må sælge for før man skal betale moms og de regler er de samme i Finland som i DK.

Da jeg er medejer af trendsales.fi kan jeg så fortælle dig at der lige pt er en yderligere udfordring, nemlig at man skal have en finsk bankkonto for at kunne hæve penge fra sin Trendsales konto. Det er fordi vi bruger en finsk gateway (svarende til PBS i DK). Vi håber snart at kunne have een og samme gateway i hele Trendsales, så der ikke er nogen barierrer mere.

Du er meget velkommen til at oprette en konto på www.trendsales.fi og oprette annoncer. Dog læser finner ikke dansk, så vil foreslå du skriver på engelsk eller svensk. Beløb er i Euro, så når du skriver priser er de automatisk angivet i euro, så husk at rette beløbet til euro inden du taster ind :-)

Nyhedsbreve er også på finsk ligeså vel som alle de email kvitteringer man modtager.

Hvis du ikke forstår finsk, antager jeg, så kan du bruge google translator og endnu nemmere er hvis du har google tool bar i din browser.

Mange hilsner

Søren

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:36

Hej,

Tak for din ide.

Idag er Trendsales i Finland på finsk, så brugerne der forventer at du taler finsk. Du kan naturligvis oprette en konto på trendsales i Finland, men for at bruge sitet skal du have en konto i en finsk bank. Desværre er bank sektoren endnu ikke standardiseret i EU, så det er sådan som vores nuværende løsning Finland er lige nu.

Vi har pt er projekt igang for at se om vi kan finde en midlertidig løsning som måske kunne gøre at danske brugere kunne sælge på Trendsales i Finland..

Så våbn dig med tålmodighed :).

Mvh,

Trendsales Finland, Magdalena

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:45

Mange tak for svar.

Så må jeg vente på at man kan bruge en dansk konto derinde.

Hvorfor laver I ikke en international side? Lidt a la ebay.com;)

Fra København
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:42

Hej Felix

Det er skam også vores mål. Vi er godt igang med at gøre markedspladsen klar til at håndtere flere sprog så inden for et år vil svensk, norsk og engelsk komme på.

Mvh

Martin Falslev Andersen
Medstifter 

Trendsales 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)