hey amigos! |
Jonathan Hansen:
Jeg søger en gratis programmør
Allerede der knækker filmen desværre for mig.
hey amigos! |
.
Allerede der knækker filmen desværre for mig. |
Det er til privat brug og kan ikke tjene sig ind, derfor vil jeg ikke bruge penge på det |
.
Ditto Jonathan, at søge efter en gratis programmør til at ordne nogle opgaver holder ikke. Det tager tid og kræfter at blive en god programmør, så vis venligst lidt respekt for faget. Edit: Om det er til privat brug eller ej, er ikke programmørens problem.
|
Hej, jeg vil gerne have en gratis bil. Jeg kommer ikke til at tjene penge på at køre i den, så derfor vil jeg heller ikke betale for den. Det giver jo ikke mening... Det er fint nok at spørge om nogen vil hjælpe dig, men den måde du udlægger det på virker meget underlig IMO. |
Privat brug? Ja.. Det er tøjet også du køber nede i forretningen. Det behøver altså ikke betyde du kan få det gratis. |
Selvfølgeligt må Johantan da søge en gratis programmør til sit lille projekt!!! Og det er da heller ikke utænkeligt at han finder en, vi programmører er jo nogle sære snegle! Jeg synes det er vigtigt at der er højt nok til loftet på Amino, til at man kan komme med den slags forespørgelser. |
Ja han ville sandsynligvis nok kunne finde en hvis jeg, som nævnt før, havde solgt sig selv lidt bedre og havde givet noget til gengæld. Programmering er en service som kan komme op og blive ret dyr. Jeg tager hatten af for dem der har fortjent at få gratis programmering - men som sagt, så synes jeg ikke altid det er lige fair. |
Hvorfor ikke bare embedde Youtube-videoen? |
Jeg formoder at han ville gøre det, hvis det var det han skulle bruge :) |