Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmering af sang

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:36

Jonathan Hansen:

Jeg søger en gratis programmør

Allerede der knækker filmen desværre for mig.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:40

Det er til privat brug og kan ikke tjene sig ind, derfor vil jeg ikke bruge penge på det

Det er en opgave en programmør der søger erfaring kan lave, eller en som gerne vil prøve kræfter med denne del af programmering 

.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:46

Patrick Olsen:

Jonathan Hansen:

Jeg søger en gratis programmør

Allerede der knækker filmen desværre for mig.

Ditto

Jonathan, at søge efter en gratis programmør til at ordne nogle opgaver holder ikke. Det tager tid og kræfter at blive en god programmør, så vis venligst lidt respekt for faget.

Edit: Om det er til privat brug eller ej, er ikke programmørens problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Hej, jeg vil gerne have en gratis bil. Jeg kommer ikke til at tjene penge på at køre i den, så derfor vil jeg heller ikke betale for den. Det giver jo ikke mening...

Det er fint nok at spørge om nogen vil hjælpe dig, men den måde du udlægger det på virker meget underlig IMO.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:00

Jonathan Hansen:

Det er til privat brug og kan ikke tjene sig ind, derfor vil jeg ikke bruge penge på det

Privat brug? Ja.. Det er tøjet også du køber nede i forretningen. Det behøver altså ikke betyde du kan få det gratis.

Ikke fordi jeg vil høvle dig nej. Jeg er bare blevet træt af at folk vil have gratis arbejde til egen fordel. Det havde været noget andet hvis du havde spurgt efter hjælp til at finde noget software der kunne klare det for dig eller hvis du på anden måde kunne give programmøren der hjalp dig en fortjeneste af den ene eller den anden slags. Eksempelvis et link eller lign.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:00

Selvfølgeligt må Johantan da søge en gratis programmør til sit lille projekt!!!

Og det er da heller ikke utænkeligt at han finder en, vi programmører er jo nogle sære snegle!

Jeg synes det er vigtigt at der er højt nok til loftet på Amino, til at man kan komme med den slags forespørgelser.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:05

Lundsby:

Selvfølgeligt må Johantan da søge en gratis programmør til sit lille projekt!!!

Og det er da heller ikke utænkeligt at han finder en, vi programmører er jo nogle sære snegle!

Jeg synes det er vigtigt at der er højt nok til loftet på Amino, til at man kan komme med den slags forespørgelser.

Ja han ville sandsynligvis nok kunne finde en hvis jeg, som nævnt før, havde solgt sig selv lidt bedre og havde givet noget til gengæld.

Men jeg har altså set ret mange indlæg her på Amino efterhånden hvor kræver at få gratis arbejdstid til egen fordel. Det mener jeg ikke er en iværksætterånd.

Programmering er en service som kan komme op og blive ret dyr. Jeg tager hatten af for dem der har fortjent at få gratis programmering - men som sagt, så synes jeg ikke altid det er lige fair.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 15:14

Hvorfor ikke bare embedde Youtube-videoen?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:15

Martin Hegelund Møller:

Hvorfor ikke bare embedde Youtube-videoen?

Jeg formoder at han ville gøre det, hvis det var det han skulle bruge :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)