Hej Jeg søger nogen der kan give mig en pris på at oversætte www.ngg-int.com |
Sender dig en PM.
Hej Jeg søger nogen der kan give mig en pris på at oversætte www.ngg-int.com |
hej Jakob. |
.
Har du selv en priside? Og hvor mange sider skal i alt oversættes (inkl. blogindlæg).
|
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hejsa Vil da også gerne have en priside' fra dig, det ser ud til at der er ret meget at oversætte, men hvis det bliver "priskrig" som man har set nogle gange den sidste tid har jeg ikke lyst til at deltage i tilbudsgivningen. Det er jo ikke altid det billigste der er bedst :) Jeg kan PM reference på lignende opgaver hvis du ønsker dette. Best regards |
Hej Jacob Jeg kan levere engelske tekster til dig, som er 100 % fejlfrie. Jeg taler og skriver engelsk flydende og har oversat såvel brochurer som webtekster for flere store virksomheder. Men såfremt prisen er dit vigtigste parameter, er jeg muligvis ikke din mand. Det er et stort stykke arbejde, og det skal gøres ordentligt. Du er velkommen til at skrive til mig for et uforpligtende prisoverslag. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Alle |
Hej jeg fandt etlille tool til at tælle ord(er dog ikke sikker på at den tager image titles med) |
Hej Jacob, Jeg har sendt dig en PM. MvH Henriette Hansen |
Professionel, hurtig oversættelse leveres til konkurrencedygtige priser
Hey alle |